  • 111. Data: 2023-07-11 16:06:35
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.07.2023 o 13:55, J.F pisze:
> [...]
    0w-3-5j-dluta-wiertla-12356074321

    > Ale czy aby na pewno to samo?
    > Moc wieksza, ale nie o to mi chodzi :-)
    >
    > https://allegro.pl/oferta/mlotowiertarka-bosch-profe
    ssional-gbh-240-sds-790w-13551970734
    > https://allegro.pl/oferta/mlotowiertarka-wiertarka-m
    lot-udarowy-sds-mocna-7941027685

    > Wytęż wzrok i znajdz 3 róznice :-)

    Nie ma za bardzo co oglądać obrazków. Z parametrów wynika, że to
    zupełnie różne urządzenia. Poczynając od tego, że masa jednego jest 2x
    większa niż drugiego.

  • 112. Data: 2023-07-11 16:37:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 16:04, J.F pisze:
    > I kilka tych podłuznych miała kierunek obrotów zmieniany przez obrót
    > szczotek.

    Z punktu widzenia elektrycznego to chyba dobrze.

    Robert

  • 113. Data: 2023-07-11 16:41:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.07.2023 o 13:49, J.F pisze:

    > No ale przy okazji dobrze Ci robią, bo taka "uniwersalna bateria"
    > dłużej będzie dostępna na rynku ...

    Tamte nie były?

  • 114. Data: 2023-07-11 16:41:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 16:37:57 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Z punktu widzenia elektrycznego to chyba dobrze.

    Działa. Czy dobrze ... dawniej był przełącznik.

    trudniej sie zmienia, ale moze w młotowiertarce z załozenia zmienia
    sie bardzo rzadko.

    Zaoszczedzili pare centow?
    czy wcale nie ?

    J.

  • 115. Data: 2023-07-11 18:24:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.07.2023 o 15:51, J.F pisze:

    > Rzeczywistosc jest taka, ze to wiertarka jest nabardziej
    > potrzebna/przydatna. A tu jest wyżynarka ... wiec jest szansa na 3
    > narzędzia - bo jeszcze wkrętarka ...

    Wiertarka z dobrym udarem? Z uchwytem na stojak? To nie na aku.

    > Czy duza jest szansa, ze to będa narzędzia jednej firmy i jednego
    > standardu baterii ... hm.

    Trzeba sobie wmówić, że to ma sens :-)

  • 116. Data: 2023-07-11 18:34:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    0w-3-5j-dluta-wiertla-12356074321

    > Patrzylem sobie akurat wczoraj w castoramie na młotowiertarki SDS ...
    > wiekszosc nie miała regulacji.
    > Niepotrzebne juz?

    Tobie czy producentowi?

    > Elektropneumatyczny udar wymaga odpowiednich obrotów?

    Podawałeś jeden do porównania z regulacją zdaje się.

    > I kilka tych podłuznych miała kierunek obrotów zmieniany przez obrót
    > szczotek.

    Tu raczej znowu o cenę chodzi. Zapłacisz dużo to będzie, ale czy wtedy
    aku ma jakiekolwiek znaczenie?

  • 117. Data: 2023-07-11 20:32:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.07.2023 o 15:52, io pisze:

    0w-3-5j-dluta-wiertla-12356074321

    > Brak płynnej regulacji obrotów? :-)

    > No jasne, ale jeśli brak tej regulacji to ... ch...owo :-)

    Jednemu nie potrzebna regulacja a drugi nie umie używać bez regulacji :)

    Nie mam bladego pojęcia, co miałbym z tą regulacją robić przy tym
    narzędziu. To tak samo jak spodziewać się sprzęgła przy saksofonie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 118. Data: 2023-07-11 20:54:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Nie mam bladego pojęcia, co miałbym z tą regulacją robić przy tym
    > narzędziu. To tak samo jak spodziewać się sprzęgła przy saksofonie.

    Normalnie, przykładasz wiertarkę wiertłem do napunktowanego (albo i
    nienapuknktowanego) miejsca i puszczasz powoli by nie wyleciało w
    kosmos. Jak nie masz regulacji to nie masz jak tego zrobić. Wielka
    tejemnica rozpoczynania wiercenia, którą Ci właśnie zdradziłem.

  • 119. Data: 2023-07-11 21:36:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.07.2023 o 20:54, io pisze:
    [...]
> [...]
    > kosmos. Jak nie masz regulacji to nie masz jak tego zrobić. Wielka
    > tejemnica rozpoczynania wiercenia, którą Ci właśnie zdradziłem.

    Dziwne, ja po prostu nie włączam od razu udaru :D:D:D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 120. Data: 2023-07-11 21:57:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2023-07-11 o 15:51, J.F pisze:
> [...]
    > narzędzia - bo jeszcze wkrętarka ...
    >
    > Czy duza jest szansa, ze to będa narzędzia jednej firmy i jednego

    Jest, jeśli się robi przemyślane zakupy
    Mam wszystkie e-narzedzia na standard makity 18V
    - żadne z nich nie jest "oryginalną" makitą
    a połowa z nich to bezszczotkowce
    - da się ;)

    Tylko mały wkrętaczek mam bosha (ixo)
    ale tam siedzi w srodku 1 paluch 18650 wiec zaden problem