eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf? › Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
  • Data: 2015-06-02 10:51:48
    Temat: Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-02 o 08:54, Myjk pisze:
    > Mon, 01 Jun 2015 23:57:42 +0200, Tomasz Wójtowicz

    > Jest paragraf, że jak nie możesz przejechać, to nie jedziesz. Jemu, o ile w
    > ogóle był źle zaparkowany, wlepią co najwyżej mandat (choć teraz to już
    > pewnie musztarda po obiedzie). Naprawić sobie auto (a może i jemu) będziesz
    > musiał sam.

    Problem nie był z tym zaparkowanym po prawej, tylko tym stojącym po
    lewej, który chciał przeciąć mój pas i zaparkować po prawej. To on
    doprowadził do takiego zwężenia drogi.

    Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną
    sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak, żeby zupełnie
    zatarasować ruch, wyciągam metrówkę i mierzę, ile metrów jest między tym
    zaparkowanym i tym próbującym zaparkować. Jeśli jest za mało, wzywam
    policję i domagam się ukarania tego parkującego.