  • 21. Data: 2012-06-18 13:40:46
    Temat: Re: Ultrabook do 1000 USD, bardzo proszę o Waszetypy
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/06/2012 13:10, januszek wrote:
    > Radosław Sokół napisa?(a):

    > Nie możesz tego wiedzieć. Ja też nie mogę dlatego dokonałem porównania w
    > tył.
    >
    > ps. Co do 128kb RAM - akurat miałem pod ręką fakturę kompa, kupionego w
    > 1997 roku, który aż tyle jej miał. Ale to oczywiście nie jedyne źródło
    > wiedzy, vide: http://pokazywarka.pl/900c1t-2/

    Ale odróżniasz cache procesora od RAMu, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-06-18 14:06:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

> [...]
    > ps. Co do 128kb RAM - akurat miałem pod ręką fakturę kompa, kupionego w
    > 1997 roku, który aż tyle jej miał. Ale to oczywiście nie jedyne źródło

    Nagrywarka CD x2 cena 2400 zł :)

  • 23. Data: 2012-06-18 14:10:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radosław Sokół napisa?(a):

> [...]

    ps. Co do 128kb RAM - akurat miałem pod ręką fakturę kompa, kupionego w
    1997 roku, który aż tyle jej miał. Ale to oczywiście nie jedyne źródło

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 24. Data: 2012-06-18 14:13:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kamil napisa?(a):

    > W tych z górnej półki jak omawiany ultrabook, to było. :-)

    4GB to był mega wypas... ;P i jak pamiętam ówcześnie to była granica
    pojemności ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 25. Data: 2012-06-18 14:45:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kamil napisa?(a):

    [...]

    > Ale odróżniasz cache procesora od RAMu, prawda?

    Odróżniam po napisie "EDO RAM" ;p

    Ale owszem porypały mi się kb i mb, btw: dysk nie 40GB ale 4GB ;)

    ps. mea culpa - zostanę roztrzelany? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 26. Data: 2012-06-18 20:50:20
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 12:24, kamil <k...@s...com> wrote:

    > 10 lat temu standardem w laptopach by o Pentium III, 256 MB RAM i ze
    > 30GB miejsca na dysku. Naprawd wierzysz, e na dzisiejszym laptopie
    > popracujesz za 10 lat?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kamil
    >
    > http://bynajmniej.net

    Teraz już wiem, że nie. Dlatego zrezygnowałem z pocienianego Atari ;D

    Dziękuję :D