  • 11. Data: 2012-06-15 10:18:54
    Temat: Re: Ultrabook do 1000 USD, bardzo proszę o Wasze typy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    [...]

    > Na 3 lata? Raczej myślałem o 15, ale ok. Rozumiem.

    15 lat? Z dzisiejszej perspektywy, komputera z roku 1997 (czyli to
    jakieś pentium II z 128kb ram i dyskiem ok 40GB) nie dało by się
    praktycznie do żadnego aktualnego zastosowania użyć ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 12. Data: 2012-06-15 17:27:24
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 10:18, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    > jakieś pentium II z 128kb ram i dyskiem ok 40GB) nie dało by się
    > praktycznie do żadnego aktualnego zastosowania użyć ;)

    To się zgadza. Dlatego zaczynam główkować.

  • 13. Data: 2012-06-15 23:01:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    [...]

    > To się zgadza. Dlatego zaczynam główkować.

    Moim zdaniem za bardzo się w to główkowanie wczułeś ;) po prostu idź
    kup i używaj ;)

    j.

  • 14. Data: 2012-06-16 00:14:27
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 23:01, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Dyletant napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Moim zdaniem za bardzo się w to główkowanie wczułeś ;) po prostu idź
    > kup i używaj ;)

    Sorry, ale nie jestem tzw. dobrym konsumentem, który łyka wszystko co
    mu w reklamach pokazują.

    Raczej główkuję zanim coś zrobię i to raczej obgłówkowuję w miarę
    możliwości wszystkie możliwe warianty.

    Sorry, taki typ ze mnie ;D

  • 15. Data: 2012-06-18 12:24:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/06/2012 23:14, Dyletant wrote:

> [...]
    > mu w reklamach pokazują.
    >
    > Raczej główkuję zanim coś zrobię i to raczej obgłówkowuję w miarę

    10 lat temu standardem w laptopach było Pentium III, 256 MB RAM i ze
    30GB miejsca na dysku. Naprawdę wierzysz, że na dzisiejszym laptopie
    popracujesz za 10 lat?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-06-18 12:32:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > 10 lat temu standardem w laptopach było Pentium III, 256 MB RAM i ze 30GB
    > miejsca na dysku. Naprawdę wierzysz, że na dzisiejszym laptopie
    > popracujesz za 10 lat?

    30GB nie przesadzasz ?? :)

  • 17. Data: 2012-06-18 12:40:09
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 15.06.2012 10:18, januszek pisze:
> [...]
    ^^^^^ ?
    > praktycznie do żadnego aktualnego zastosowania użyć ;)

    I co z tego?

    Wtedy sprzęt był za słaby nawet na bieżące zastosowania, a
    potrzeby użytkowników rosły. Dzisiaj sprzęt jest dalece moc-
    niejszy, niż trzeba większości ludzi, a potrzeby są już w
    większości spełnione. Spora część "postępu" w dziedzinie
    wydajności sprzętu wynika tylko z potrzeb handlowych oraz
    nisz serwerowych i HPC.

    Dowolny dzisiaj kupiony komputer ma szansę być użytecznym
    przez najbliższych pięć lat, a dzisiejszy dobry zestaw za
    10 lat może dalej spełniać swoją funkcję.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 18. Data: 2012-06-18 12:51:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/06/2012 11:32, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > 30GB nie przesadzasz ?? :)

    W tych z górnej półki jak omawiany ultrabook, to było. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-06-18 12:53:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/06/2012 11:40, Radosław Sokół wrote:
> [...]
    > przez najbliższych pięć lat, a dzisiejszy dobry zestaw za
    > 10 lat może dalej spełniać swoją funkcję.

    "640K ought to be enough for anybody." ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-06-18 12:53:53
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > przez najbliższych pięć lat, a dzisiejszy dobry zestaw za
    > 10 lat może dalej spełniać swoją funkcję.

    "640K ought to be enough for anybody."* ;-)

    * tak, wiem, to nie są słowa Gatesa, ale pasują do tej dyskusji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net