  • Data: 2010-06-05 09:49:04
    Temat: Re: Układy ATmega
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli o atmedze bez litery A mozna zapomniec , na 99% wprowadzaja nowsze
    > wersje ,
    > i jak widac nie obylo sie bez zgrzytow ,linia stoi cena rosnie i to chyba
    > wszedzie
    > ten szal :)
    Znowu teorie spiskowe - w handlu sa braki WSZYSTKICH typow procesorow i
    wszelkie spekulacje ktorych
    coraz wiecej ze atmel to, ze tamto, ze chce sie wycofac z tego modelu czy z
    tego to zwykkle p...nie
    Tak wielka produkcja opiera sie na dlugofalowym planowaniu sprzedarzy a to
    na prognozach analitycznych.
    Przyjeto zbyt pesymistyczne zalozenia i ich zmiana potrwa cale miesiace. A
    cena - tu decyduja posrednicy i handlowcy
    Jak znalazlem w firmie X atmega16 po ok 8zł i wyslalem zamowienie na 100szt
    to po 15 minutach dostalem potwierdzenie
    z cena 17zl za sztuke i taka tez cene wprowadzono na stronie. Ot prawa
    rynku - jest popyt to kazdy che zarobic - nie ja kupie to kupi ktos inny jak
    nie ma. I niewiele ma to wspolnego z jakas ukryta wredna polityka
    producenta.

    wojtek