  • Data: 2010-07-27 15:44:38
    Temat: Re: Układy ATmega
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-27 17:10, Marcin E. Hamerla pisze:

    > Nestety, ale zaopatrzenie w elementy zaczyna sie robic dramatyczne w
    > tej chwili. Rynek jest kompletnie rozchwiany. Masakra.

    I w takiej chwili powraca odwieczne pytanie "skoro ten statek wygląda na
    tonący, to na co się przesiąść"? Choćby avr nie toneło, a tylko chwilowo
    znalazło się pod wodą, to i tak w wielu projektach nie można sobie na
    takie atrakcje pozwolić.
    Kto coś poleci - by było tak samo przyjazne jak rodzina AVR, niedrogie,
    lutowalne w warunkach domowych (czyli tak gdzieś od DIL8 do tqfp44 ;) ),
    obsługiwane przez gcc lub innym darmowym softem bez ograniczeń
    licencyjnych...
    Myślałem nad LPC... skoro nawet w DIL20 takiego arma można dorwać
    niedrogo, ale jakoś brakuje mi startera by z tym ruszyć choćby z
    najprostszym projektem "migaj diodą" wytłumaczonym od zera (na avr/51
    takich tutoriali jest mnogo, a tutaj nawet nie wiadomo czym/jak
    programować).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173