  • Data: 2015-12-08 20:01:07
    Temat: Re: Układ sieci IT - co i jak
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:n477us$31u$1@node1.news.atman.pl...

    > Których wyeliminować się nie da.

    Ależ oczywiście, nigdy nie śmiałem twierdzić inaczej!
    Piszę tak, albowiem wydowałem instalacje zrobione jak ciemny ch.., a
    bezpieczniki dane po to, aby się klient nie zjarał, a nie na zasadzie, że
    wszystko zrobione porządnie, ale może drzewo się przewrócić przy wichurze
    (znaczna część filmów na YT przedstawiających awarie linii energetycznych,
    przedstawia skutki, że wiatr zawiał zbyt mocno, czy drzewo splątało przewody
    i okoliczne kilka(dziesiąt|set) metrów smaży się obficie, do momentu, gdy
    wyczepią zabezpieczenia na podstacji.
    Instalacje w domu mogę zrobić na tip-top, a i tak niechcący np. przypalić
    przewód od żelazka, bo mi się zawinął pod spód w momencie kładzenia go na
    podstawkę, brak bezpieczników wtedy może skończyć się katastrofą.
    Chodzi mi zwyczajnie o to, aby bezpiecznik wspierał instalację, a nie
    zastępował jej prawidłowe wykonanie; jak antywirus, najlepszym
    zabezpieczeniem jest np. niełażenie po gołodupnych stronach, nieuruchamianie
    warezów, itd, itp. Ale człowiek bywa zawodny (1) i może się zdarzyć, że mi
    się kursor omsknie i albo uruchomię nie ten plik, albo zamiast syfa
    skasować, odpalę go, wtedy antywir jest dla mnie wsparciem w chwilach
    słabości. Tak rozumuję.

    (1) Widziałem np. instalację z przewodami "zarabianymi" jak strugany ołówek,
    z jawnie naruszonymi żyłami tak, że łatwo by się odłamała taka od byle ruchu
    i mogła gdzieś przywrzeć, robiąc spustoszenie. Bezpiecznik wtedy nie
    występuje w swej właściwej roli, stanowiąc wyrękę (i nie zawsze zdąży wtedy
    zadziałać przed zniszczeniem czegoś w układzie), a nie wsparcie normalnej
    instalacji. A to chora sytuacja.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048