  • Data: 2015-12-06 00:19:21
    Temat: Re: Układ sieci IT - co i jak
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:n3v14o$ake$1@node2.news.atman.pl...
    > Czołem. Naczytałem się o tym że układy sieci IT są stosowane w szpitalach,
    > ze względu na najwyższy poziom bezpieczeństwa, pod warunkiem że są
    > stosowane:
    >
    > - urządzenia stałej kontroli stanu izolacji,
    > - systemy lokalizacji uszkodzenia izolacji.
    >
    > Jakoś sobie powyższego nie mogę wyobrazić - jak wyglądają takie systemy ?
    >
    > Mam w pracy do czynienia ze stabilizatorami sieciowymi, które wyjście mają
    > całkowicie odizolowane od sieci, a chciałbym zastosować jakąś ochronę
    > przeciwporażeniową.

    Nie musisz sobie nic wyobrazac,
    http://www.elhand.pl/pub/Image/Poradnik_tech/Schemat
    y/siec_typu_IT.png
    mozesz zastosowaj jakas znana juz metode.
    http://www.elektroonline.pl/a/8538,Systemy-lokalizac
    ji-doziemien-w-sieciach-pradu-stalego-IT-teoria-i-pr
    aktyka,,Elektrotechnika
    a nawet analiza stanu izolacji, przed wlaczeniem urzadzenia.
    http://www.elektroinzynieria.pl/artykuly/kontrola-iz
    olacji-odbiornikow-odlaczonych-od-napiecia-56950-6