  • 21. Data: 2011-09-24 13:13:12
    Temat: Re: Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Przemysław Czaja Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 24 wrzesień 2011, 12:52:19

    > Użytkownik "Lort"
    > Moja propozycja - kup normalny monitor :)
    > Polecam Eizo z martycą PVA i Pivotem, po co się męczysz?

    Dziękuję ci za światłą radę, dobry człowieku. Zapewne wszyscy
    posiadacze lapków, tudzież używający smartfonów biorą właśnie
    rozpęd w celu uskutecznienia polecanych zakupów.

    Jeszcze by złą martycę kupili. Albo pivota z małej litery pisanego.

    Potem tylko jeszcze poprzestawiać układ okien czytnika (nie na każdy
    post pivot wystarczy) i powinno wystarczyć.

    Bo oczywiście dostosowanie się do elementarnych zasad netykiety
    przerasta możliwości statystycznego buraka. I weźże tu nie westchnij.

    --
    Llort

  • 22. Data: 2011-09-24 13:24:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lort"

> [...]
    >
    > Bo oczywiście dostosowanie się do elementarnych zasad netykiety
    > przerasta możliwości statystycznego buraka. I weźże tu nie westchnij.

    Przepraszam, że zmusilem do wysiłku Twój serdeczny palec, lub wskazujący
    (nie wiem czym tam przewijasz), tak to moja wina, przyznaje się,
    sprawiłem Ci taki klopot, że zupełnie słusznie nazwałeś mnie burakiem -
    w pełni na to zasłużyłem.

  • 23. Data: 2011-09-24 13:25:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 24 Sep 2011 13:01:26 +0200, Przemys?aw Czaja

    > Nie lubię tabletów, ale intuos mi pasuje...jedno machnięcie :)

    Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy, gdy
    mały notebook mu wystarczy. To samo z tabletami, gdy są tylko
    przerośniętą i jeszcze bardziej niewygodną odmianą smartfonów. I
    nie jesteś sam. Oczywiście możesz mieć to w dupie, za co inni
    podziękują Ci tym samym: będą mieli Cię w dupie.

    r.
    _____________

  • 24. Data: 2011-09-24 13:26:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 24 Sep 2011 13:01:26 +0200, Przemys?aw Czaja

    > Nie lubię tabletów, ale intuos mi pasuje...jedno machnięcie :)

    Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy, gdy
    mały notebook mu wystarczy. To samo z tabletami, które są tylko

  • 25. Data: 2011-09-24 13:31:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Rędziak"

> [...]
    > nie jesteś sam. Oczywiście możesz mieć to w dupie, za co inni
    > podziękują Ci tym samym: będą mieli Cię w dupie.

    Masz rację, wyszło na to, że jestem egoistą.

    Przepraszam.

    Pozdrawiam

    Przemo

  • 26. Data: 2011-09-24 13:50:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Najgorsi są Ci, którzy zamiast mózgu mają kodeks, ustawę, lub
    > rozporządzenie. Jak łatwo być bohaterem!

    Poza tym, jak to mówią, nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Gdyby
    nagle, magicznie, skazać wszystkich za wszystko co zrobili, to większość
    obywateli siedziałaby w więzieniach i każdy dostałby oprócz tego co
    najmniej kilkadziesiąt mandatów. No i prawka by już nikt nie miał, ale to
    oczywiste. ;)

  • 27. Data: 2011-09-24 13:52:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Robert Rędziak

    > Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy, gdy mały
    > notebook mu wystarczy.

    Np. po to, żeby nie męczyć wzroku.

  • 28. Data: 2011-09-24 13:55:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.09.2011 13:10, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Waldek Godel"

    > Najgorsi są Ci, którzy zamiast mózgu mają kodeks, ustawę, lub
    > rozporządzenie. Jak łatwo być bohaterem!
    Nie masz racji. Najgorsi są fanatycy. Widziałeś kiedyś fanatyka
    donosiciela? Bo ja nie. Sam filmuje od 3 lat prawie i narzazie byłem
    tylko raz na komisariacie. Nikt nie będzie marnował swojego czasu i
    nerwów przez kogoś kto najechał linię ciągłą, przejechał na ciemno
    zielonym... Błędy się wszystkim trafiają. Gorzej jak ktoś ma chwilę na
    zastanowienie, a potem z premedytacją łamie przepisy powodując realne
    zagrożenie. (Tak jak wcześniej pisałem o mandatach i ubezpieczeniach.
    lekko przegiąłeś - popraw się i spadaj. zrobiłeś komuś krzywdę, płać za
    szkody, a jak spłacisz to idź siedzieć.)
    Zastanów się jednak, czy widziałeś może fanatycznego przeciwnika
    filmowania naszych poczynań? Przeczytaj jeszcze raz wątek! Pooglądaj
    może zwierciadło?
    Masz dzieci? Zginął Ci ktoś na drodze? Okradli w parku Twoich znajomych?
    Być może to co nagrała jakaś kamera, zmieniło by radykalnie przebieg
    śledztwa. Zawsze w stronę ustalenia prawdy. Czy taka korekta godzi w
    Twoje dobro? Napewno?

    ToMasz

    PS może Ci poprawi humor ze ja doniosłem na funkcjonariuszy którzy
    "nadużywali". Dostali 2x100zł wiec nie bolało mocno, ale zapamiętają.

  • 29. Data: 2011-09-24 13:55:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Robert Rędziak

    > Np. po to, żeby nie męczyć wzroku.

    To było zdanie oznajmujące, a nie pytanie.
    Więc masz przyjąć do wiadomości, nic więcej, Twoja odpowiedź na niezadane
    pytanie jest całkowicie zbędna.

  • 30. Data: 2011-09-24 13:59:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > To było zdanie oznajmujące, a nie pytanie.

    I co z tego?

    > Więc masz przyjąć do
    > wiadomości, nic więcej, Twoja odpowiedź na niezadane pytanie jest
    > całkowicie zbędna.

    To jej nie czytaj, ktoś Cię zmusza? Tylko jakoś tak zwykle bywa, ze ci,
    którzy twierdzą, że wystarczy im 15", że ESP jest zbędne itp. nigdy po
    prostu tych rzeczy dłużej nie używali i nie wiedzą, ze są przydatne,
    tylko dorabiają ideologię do "niemania".