    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
    Date: Sat, 24 Sep 2011 13:55:22 +0200

    W dniu 24.09.2011 13:10, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Waldek Godel"

    > Najgorsi są Ci, którzy zamiast mózgu mają kodeks, ustawę, lub
    > rozporządzenie. Jak łatwo być bohaterem!
    Nie masz racji. Najgorsi są fanatycy. Widziałeś kiedyś fanatyka
    donosiciela? Bo ja nie. Sam filmuje od 3 lat prawie i narzazie byłem
    tylko raz na komisariacie. Nikt nie będzie marnował swojego czasu i
    nerwów przez kogoś kto najechał linię ciągłą, przejechał na ciemno
    zielonym... Błędy się wszystkim trafiają. Gorzej jak ktoś ma chwilę na
    zastanowienie, a potem z premedytacją łamie przepisy powodując realne
    zagrożenie. (Tak jak wcześniej pisałem o mandatach i ubezpieczeniach.
    lekko przegiąłeś - popraw się i spadaj. zrobiłeś komuś krzywdę, płać za
    szkody, a jak spłacisz to idź siedzieć.)
    Zastanów się jednak, czy widziałeś może fanatycznego przeciwnika
    filmowania naszych poczynań? Przeczytaj jeszcze raz wątek! Pooglądaj
    może zwierciadło?
    Masz dzieci? Zginął Ci ktoś na drodze? Okradli w parku Twoich znajomych?
    Być może to co nagrała jakaś kamera, zmieniło by radykalnie przebieg
    śledztwa. Zawsze w stronę ustalenia prawdy. Czy taka korekta godzi w
    Twoje dobro? Napewno?

    ToMasz

    PS może Ci poprawi humor ze ja doniosłem na funkcjonariuszy którzy
    "nadużywali". Dostali 2x100zł wiec nie bolało mocno, ale zapamiętają.