  • Data: 2009-01-10 11:18:18
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Ekhm, wydawał mi się powszechnie znanym fakt, że cena za część w
    > serwisie absolutnie nie jest równa, czy nawet zbliżona, kosztowi jej
    > wytworzenia. Zgaduję, że takie szkiełko producenta kosztuje z 10-20
    > dolców/ojro. I podejrzewam, że w serwisie Omegi, Rolexa czy innego Tag
    > Heuer to samo szkiełko może kosztować przynajmniej ze 2 razy tyle, co
    > napisałeś ;-)

    Ofkoz, jednak jakby nie patrzeć, te 500 złociszy dla zegareczka na ecie,
    to jest troszke mało. Musieli mocno przyoszczędzić na materiałach.
    Niestety, ale najbardziej budżetowe 'firmowe' zegarki na ETA (Atlantiki,
    Tissoty, Certiny...) zaczynają się gdzieś od poziomu 900-1000zl
    Ja nie chcę przez to powiedzieć, że zakup zegarka Tchibo to błąd. Z całą
    pewnością może być o niebo lepszy niż setki różnego badziewia
    zalegającego nasze sklepy i sklepiki.
    Powiedzmy, że jest wystarczająco dobry, aby zapromować znanego
    dystrybutora kawy, i nie narobić mu wstydu. I wystarczająco słaby, aby
    jedna z wcześniej wymienionych firm nadała mu swoje logo.

    ps. Mówiąc ETA, cały czas mam na myśli mechaniczny werk. ETA produkuje
    również kwarcowe bebechy (zresztą też bardzo dobrej jakości), które
    oczywiście są znacznie tańsze.
    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla