  • Data: 2009-01-10 15:47:53
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Brynski pisze:

    > Jakies 15 funtow. Przy cenach o ktorych rozmawiamy, koszt jest pomijalny.

    Eee.. to mi wychodzi, że zapłaciłbym jakieś 150zł taniej. W sumie
    parenaście procent. Może jakbym wcześniej pomyślał o tym, to też
    sprowadziłbym sobie z UK. Ale z drugiej strony, pogadałem sobie z
    zegarmistrzem (towar odbierałem osobiście w zakładzie), po półrocznym
    dotarciu zrobi mi darmową korektę na vibrografie. Książkę która jest w
    pakiecie mam po polsku, zamiast po angielsku (a ja wolę po polsku). Niby
    takie drobiazgi, ale zawsze :)

    BlaTek