eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnieniaRe: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-04 08:48:35
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Jako osoba prywatne nie mam czym oznakować miejsca wypadku,

    Masz zasrany obowiązek wozić przy sobie trójkąt otrzegwaczy, więc z łaski swojej
    przestań chrzanić, do tego nawet jak poruszasz się pojazdem bez wymaganego
    wyposażenia, to masz ten pojazd, który ma światła, przynajmniej w teorii, bo z twoim
    podejściem to cholera wie.

    > nie odłączę klemy bo nawet jak coś maskę zerwie to nie będę
    > miał kluczy do jej odkręcenia a multitola nie noszę,

    Nie nosisz również mózgu jak widać.
    To że ty nie masz przy sobie narzędzi, nie znaczy że poszkodowany ich przy sobie nie
    ma.

    > Paliwa wyciekającego też nie zabezpieczę bo nie mam czym.

    Tego nie wiesz, czasem wystarczy kawał szmaty, czy sznurówka z buta, w zależności od
    tego skąd jest wyciek.

    > W kwestii zajęcia się poszkodowanym to moja wiedza pozwala
    > określić czy ofiara się rusza i jeśli tak to czy jest
    > komunikatywna.

    Jak wyżej, nie trzeba skończyć szkoły pielęgniarskiej, aby za pomocą dostępnych na
    miejscu środków, choćby ubrań poszkodowanego zawinąć, czy ucisnąć kwrawiącą ranę, aby
    ograniczyć krwawienie. Wystarczy chcieć i myśleć.

    > Jeszcze jakieś propozycje ?

    Propozycji jest wiele, wszystko zależy od tego co zastaniemy na miejscu zdarzenia,
    ale do tego trzeba używac mózgu, a nie twierdzić nie wiem, nie znam się, mam w dupie
    zadzwoniłem i wystarczy. Obyś jak tobie zdarzy sie nieszczęscie, nie tarfił na
    takiego klienta jak ty.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń