eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnieniaRe: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-03 10:05:51
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-03 o 07:18, Shrek pisze:

    > Z portalu orzeczeń np - http://orzeczenia.ms.gov.pl/ Ale masz rację -
    > nie znasz numerka i nie poznasz - po prostu go nie ma. Ale napieraj.

    Sam napierdalaj.
    Wszak nie wiesz czego sprawa dotyczyła, nie wiesz kiedy ale udajesz
    że jej nie było.

    > Nie musisz - jak nie oddycha to pulsu nie będzie.

    To co mam blokować drogi oddechowe żeby sprawdzić czy oddycha.
    A jak w trakcie takiego sprawdzania ofiarę wypadku uduszę ?

    > Nie specjalnie.

    No i mamy brak argumentów z twojej strony.

    > Może lepiej już nie, bo strach się bać głupot jakie wypisujesz.

    Dopasowałem życzenie do poziomu głupot wypisywanych przez
    ciebie. I jak widać pomogło.