eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingUczenie sie Scheme'u, zeby przeczytac ksiazkeRe: Uczenie sie Scheme'u, zeby przeczytac ksiazke
  • X-Received: by 10.182.236.106 with SMTP id ut10mr9651obc.19.1405330994092; Mon, 14
    Jul 2014 02:43:14 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.236.106 with SMTP id ut10mr9651obc.19.1405330994092; Mon, 14
    Jul 2014 02:43:14 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!h
    18no1300816igc.0!news-out.google.com!bp9ni7igb.0!nntp.google.com!h18no1300808ig
    c.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 14 Jul 2014 02:43:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <q...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.186.70.252;
    posting-account=f7iIKQoAAAAkDKpUafc-4IXhmRAzdB5r
    NNTP-Posting-Host: 46.186.70.252
    References: <3...@g...com>
    <8...@4...com>
    <6...@g...com>
    <k...@4...com>
    <a...@g...com>
    <q...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Uczenie sie Scheme'u, zeby przeczytac ksiazke
    From: g...@g...com
    Injection-Date: Mon, 14 Jul 2014 09:43:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:206324
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 13 lipca 2014 22:20:55 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Zaczynamy brnac w nonsensy. Do tego co powiedizal Sussmann, to ja Panu
    > wyslalem linki.

    Owszem, i bylo to cos zupelnie innego, niz Pan stwierdzil,
    ze Sussman powiedzial

    > Co do "nikt", przypominaja mi sie entuzjastyczne posty na grupie
    > comp.lang.lisp: "Lisp is NOT DEAD! It was mentioned by National
    > Enquirer!"

    W drugim watku wyslal Pan informacje o dominujacej roli w dydaktyce
    -- o tym, ze z tego zastosowania zaczal wygyzac Scheme. Stad wniosek,
    ze Scheme jest dosc powszechnie stosowany w dydaktyce. I co prawda
    jezeli idzie o kursy podstawowe, wieksza popularnosc Pythona mnie
    nie dziwi, ale jezeli idzie o kursy zaawansowane (vide ksiazka Friedmana),
    to to nie stanie sie nigdy

    > P.S> Odnoscnie prostoty Scheme: oatatnia wersja Standardu jest tak na
    > palec gruba. Na oko, okolo 350 stron. Nie moge stwierdzic dokladnie,
    > bo jestem w podrozy i nie mam ksaizki pod reka

    W odpowiedzi na krytycyzm zwiazany z rozrosnietym standardem wersji 6,
    wersja 7 rozpadla sie na dwie specyfikacje -- "duzy" i "maly". Duzy
    jest grubosci palca, natomiast maly pozostaje grubosci paznokcia.
    Ten rozrost swiadczy jednak o tym, ze Scheme zaczal probowac wydobywac
    sie ze swiata akademickiego w sfere praktycznych zastosowan.
    Natomiast moim zdaniem nie mozna nie doceniac tego, co Scheme zrobil
    i robi w swiecie akademickim, natomiast argument, ze studentom nie
    chce sie go uczyc, bo nikt tego nie stosuje w przemysle, jest z perspektywy
    badawczo-rozwojowego celu funkcjonowania uczelni wyzszych calkowicie
    wadliwy.
    Jezeli ktos jest zainteresowany tym, czego uzywa przemysl, to istnieja
    organizacje, ktore przeprowadzaja szkolenia i wydaja certyfikaty
    np. z C++, C# albo Javy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: