  • 61. Data: 2010-01-18 00:26:50
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Z obcierki może nie uciekłeś, ale nigdy nie wiesz, czy w jakiejś sytuacji
    > nie zachowasz się nieco inaczej niż byś się tego spodziewał. Dla mnie też
    > stłuczka nie jest wielkim stresem, ale to nie znaczy, że dla każdego.

    ..na pewno mowisz o osobie, ktora prowadzi - plus minus - 1,5 pojazd w
    intensywnym ruchu po miernych drogach? ..hehehehe
    No powiedz..ze zartujesz! :)

    > Dlatego nie ma co go przesadnie potępiać, skoro widzi, ze źle zrobił i
    > chce to naprawić, krzywdy też nikomu przecież nie zrobił.

    ..no jasne. Ktos zaplaci za jego wystepek z wlasnej kieszeni. Rownie
    dobrze moglby go okrasc.. Poglaszcz go jeszcze po glowce za ten
    szlachetny czyn..rotfl..

    A.

  • 62. Data: 2010-01-18 01:08:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    złoty wrote:

    > ..na pewno mowisz o osobie, ktora prowadzi - plus minus - 1,5 pojazd w
    > intensywnym ruchu po miernych drogach? ..hehehehe No powiedz..ze
    > zartujesz! :)

    Możesz jaśniej? Należysz do tych mistrzów psychologii, którzy na
    podstawie jednej sytuacji osądzają człowieka?

    > ..no jasne. Ktos zaplaci za jego wystepek z wlasnej kieszeni.

    Uszkodził mienie, ale krzywdy nie zrobił.

    > Rownie
    > dobrze moglby go okrasc..

    Tak, tak, to zupełnie to samo.

    --
    cokolwiek

  • 63. Data: 2010-01-18 01:11:08
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Uszkodził mienie, ale krzywdy nie zrobił.

    > Tak, tak, to zupełnie to samo.

    ..hmm..to w koncu kto zaplaci za szkody? Ty?! ..czy (olany) poszkodowany?

    pzdr
    A.

  • 64. Data: 2010-01-18 01:14:02
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Możesz jaśniej? Należysz do tych mistrzów psychologii, którzy na
    > podstawie jednej sytuacji osądzają człowieka?

    ..odpowiem Ci w osobnym poscie, bys nie pominal: tak. Czlowieka, ktory w
    ruchu drogowym czy NA PARKINGU uszkadza komus pojazd i ZDUPCA..osadzam
    iz jest CIPA i nigdy nie powinien siadac za kolkiem. Czegos nie
    rozumiesz czy.. potrzebujesz jasniej? (istotne slowa podkrelilem duzymi
    literami).

    A.

  • 65. Data: 2010-01-18 02:30:16
    Od: złoty <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Z obcierki może nie uciekłeś, ale nigdy nie wiesz, czy w jakiejś sytuacji
    > nie zachowasz się nieco inaczej niż byś się tego spodziewał.

    ..ja tam wiem. Czekam na wlasciciela badz zostawiam swoj nr tel za
    wycieraczka. Przykre.. ze dla Ciebie to niepojete. Hmm.. moze kiedys i
    do tego dorosniesz by uwazac to za normalne..

    A.

  • 66. Data: 2010-01-18 03:08:09
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Samotnik pisze:

    > Dałeś dupy, trudno, każdy popełnia błąd, chociaż to zachowanie było z
    > gatunku tych wyjątkowo... niedojrzałych. Jak kiedyś wyjdziesz na parking
    > i zamiast jechać w trasę zobaczysz zderzak leżący na ziemi, to skumasz.
    >
    > Natomiast słabo mi się robi na widok postów ludzi próbujących Cię jakoś
    > usprawiedliwiać - no nie ma żadnego usprawiedliwienia i nie wiem, po co
    > dorabiać do tego jakąś ideologię.

    ..nic dodac, nic ujac

    pzdr
    A.

  • 67. Data: 2010-01-18 03:11:12
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Budzik pisze:

    > Pytanie dodatkowe (do sprawcy) - kochany buraku, zebraku: nie mogles
    > przyjsc i powiedziec, ze generalnie strata tych 10% znizki czyli pewnie
    > jakichs 100zł maks zrujnuje twój budzet, ze nie bedziesz miał na chleb i
    > swieze majty, przeciez poratowałbym cie w potrzebie. Dogadalibysmy sie.
    > A tak zostałes burakiem. Nawet ci specjalnie zle nie zycze. Ale wspolczuje
    > dzieciom...

    ..slowa jak dla "topka" ;)

    pzdr
    A.

  • 68. Data: 2010-01-18 03:24:55
    Od: złoty <g...@g...pl>

    topek pisze:

    > Jak chcesz mozemy sie sprawdzic, jak na mezczyzn przystalo.

    ..sprawdziles juz to na parkingu o ktorym pisales. Pozniejsza
    samokrytyka byla..mile widziana. Po co wiec znowu zamierzasz kozakowac?
    Poklepalo Cie kilku na grupie..i juz uwazasz, iz nic sie nie stalo?
    Noooo..nie wiem. Kierowca pokiereszowanego przez Ciebie auta na pewno
    nie wyraza sie o Tobie inaczej niz pizda i skurw** . Nabroiles...i to
    mocno. Skoro juz zdupcyles z miejsca zdarzenia... przyjmij choc krytyke
    jak facet. Tu masz pole do "sprawdzania sie"...

    A.

  • 69. Data: 2010-01-18 07:52:36
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Z obcierki może nie uciekłeś, ale nigdy nie wiesz, czy w jakiejś sytuacji
    > nie zachowasz się nieco inaczej niż byś się tego spodziewał.

    Ok. Pewnie jakby mi ktoś przystawił pistolet do głowy, to bym spękał. Tylko
    co z tego? Nie o takich kategoriach problemów rozmawiamy.
    A jeżeli będziesz bardzo nalegał, to rozmawiajmy o konkretach. Jeżeli zdaję
    sobie sprawę, że z pistoletem przy głowie bym spękał, to nie pcham się na
    komandosa, czy nawet zwykłego policjanta. Tak samo kierowca, którego
    przerasta obcierka parkingowa, niech nie pcha się za kierownicę, albo idzie
    do psychologa.

> [...]
    > Dlatego nie ma co go przesadnie potępiać, skoro widzi, ze źle zrobił i
    > chce to naprawić, krzywdy też nikomu przecież nie zrobił.

    Zrobił krzywdę. Uszkodził czyjeś mienie, naraził na koszty. Inna sprawa, że
    się przyznał, ale w takim razie musi wysłuchać reprymendy, pisząc na grupę,
    jak rozumiem, tego oczekiwał. Zresztą, niejednokrotnie topek wyrażał dosyć
    zdecydowane opinie o innych kierowcach, potępiał bez żadnych taryf ulgowych,
    więc wiedział czego się spodziewać ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 70. Data: 2010-01-18 08:25:12
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    złoty pisze:

> [...]
    > mocno. Skoro juz zdupcyles z miejsca zdarzenia... przyjmij choc krytyke
    > jak facet. Tu masz pole do "sprawdzania sie"...

    Widzisz,
    takie radykalne sady w realu bledna a prawi, sprawiedliwi i fighterzy
    netowi w realu sa ploche jak trusie.
    Stad ta propozycja sprawdzenia sie w realu. Form sprawdzenia sie jest
    duzo, bardzo duzo.
    Ty tez w tym watku brylujesz.
    Moze jestes faktycznie krysztalowy, a moze zwyczajny netowy fighter.
    Tego nie wiem.
    Wiec ponawiam propozycje, takze tobie, sprawdzenia sie w realu. Bedzie
    mi dane stanac z prawdziwym mezczyzna do jakiegos "pojedynku".

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"