  • 51. Data: 2010-01-17 20:49:39
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości

    > NIe potrzebuje niczyjego rozgrzeszania, czy poklepania po plecach.
    > Mam swiadomosc, ze zrobilem bardzo zle i jest mi zwyczajnie przykro i mam
    > kaca moralnego.

    Ukorz się. Powinieneś dokonać samoukamienowania. Tego domaga sie lud ;D

  • 52. Data: 2010-01-17 20:53:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 20:41:58 +0100, Jacek "Plumpi" wrote:

    >Nie ma takiej możliwości, ani prawa, żeby dostać mandat za taka stłuczkę na
    >parkingu.

    No jak nie ? Przyznal sie do niezachowania uwagi, mandacik i po
    sprawie.

    J,

  • 53. Data: 2010-01-17 21:22:12
    Od: _________ <...@...cd>

    W dniu 2010-01-16 16:46, topek pisze:

    > Nie usprawiedliwiam innych uciekajacych z miejsca wypadku ale jestem w
    > stanie od tej chwili uwierzyc w cos takiego jak: "dzialanie nie do konca
    > swiadome pod wplywem duzego stresu"

    No super, skoro porysowanie lakieru wywołuje u Ciebie takie traumatyczne
    reakcje to co zrobisz jak uszkodzisz człowieka?
    Nikt cię nie zabije jak po czymś takim zostawisz numer telefonu.
    Kilka miesięcy temu, wracając z zakupów znalazłem pod wycieraczką
    karteczkę z numerem telefonu i tekstem "przepraszam, zarysowałem panu
    prawe tylne drzwi, proszę o kontakt w sprawie likwidacji szkody" gdyby
    nie karteczka nigdy bym się nie dowiedział że mam nową rysę na drzwiach,
    auto "do budowy" rys zadrapań ma w cholerę więc zadzwoniłem do sprawcy
    żeby mu podziękować za przyznanie się i tyle naprawiał nie będę.
    Postawił piwo, nalegał, mam nowego kolegę.

  • 54. Data: 2010-01-17 21:49:23
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    _________ pisze:

> [...]
    > żeby mu podziękować za przyznanie się i tyle naprawiał nie będę.
    > Postawił piwo, nalegał, mam nowego kolegę.
    Pelna zgoda :-/
    Stalo sie juz kurwa mac :(

    Ale ok, zachowalem sie jak cipa, niepotrzebnie to na forum wrzucilem,
    teraz swoje wyslucham.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 55. Data: 2010-01-17 22:02:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Ale ok, zachowalem sie jak cipa, niepotrzebnie to na forum wrzucilem,
    > teraz swoje wyslucham.

    Potraktuj to jako swoiste catharsis.

  • 56. Data: 2010-01-17 22:10:57
    Od: _________ <...@...cd>

    W dniu 2010-01-17 21:49, topek pisze:

    > Pelna zgoda :-/
    > Stalo sie juz kurwa mac :(
    >
    > Ale ok, zachowalem sie jak cipa, niepotrzebnie to na forum wrzucilem,
    > teraz swoje wyslucham.

    Następnym razem będzie lepiej :)

  • 57. Data: 2010-01-17 23:46:19
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > No jak nie ? Przyznal sie do niezachowania uwagi, mandacik i po
    > sprawie.

    Mandacik za stłuczkę może dostać tylko na podstawie Prawa o Ruchu Drogowym,
    które nie ma mocy prawnej poza terenem dróg publicznych oraz stref
    zamieszkania. PoRD ma natomiast moc prawną na terenach innych niż ww, ale
    tylko wtedy, kiedy dotyczy bezpieczeństwa. Skoro w tym drugim samochodzie
    nie było osób, a uderzony samochód stał to nie może być też mowy o
    stworzeniu niebezpieczeństwa i dlatego policjant nie ma prawa ukarać takiego
    kierowcy mandatem.

  • 58. Data: 2010-01-18 00:00:32
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > samochodzie nie było osób, a uderzony samochód stał to nie może być też
    > mowy o stworzeniu niebezpieczeństwa i dlatego policjant nie ma prawa

    ..o czym wiedzial doskonale watkotworca jak mniemam. Dlatego - miast
    wrocic na "miejsce zdarzenia" udal sie na komisariat by zglosic
    zdarzenie. Niewiele ryzykowal..jesli faktycznie uszkodzenie bylo nieduze
    - na 90% poszkodowany nie zglosi tego na policje. Lepiej wyplakac sie na
    grupe.. ktos pocieszy..hmm..moze przytuli? A poszkodowany..niech klnie
    gdzies tam na parkingu..hmwd ...hehe Witaj Polsko! Ciekawe "topek" czy
    tak samo bys sie zachowal w DE cwaniaku.. Zakladajac jednak Twoja "dobra
    wole" (w ktora za cholere nie wierze)..to skoro drobne przytarcie na
    parkingu powoduje u Ciebie nie zachowanie "zimnej krwi" to... klakson
    uslyszany na drodze powoduje u Ciebie co? ..zesrasz sie na fotel? ..rotfl
    ..od dawna twierdze, iz niektorzy NIE POWINNI dostawac PJ. Zwlaszcza
    tacy, ktorzy sie tym jeszcze chwala na grupie i oczekuja wspolczucia..

    ..nie pozdrawiam
    A.

  • 59. Data: 2010-01-18 00:12:43
    Od: złoty <g...@g...pl>

    złoty pisze:
> [...]

    > ..od dawna twierdze, iz niektorzy NIE POWINNI dostawac PJ. Zwlaszcza
    > tacy, ktorzy sie tym jeszcze chwala na grupie i oczekuja wspolczucia..

    ..ta czesc oczywiscie skierowana jest do watkotworcy

    pzdr
    A.

  • 60. Data: 2010-01-18 00:22:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Czabu wrote:

    > To prawda, ale z żadnej obcierki nigdy nie uciekałem i nigdy mi taka
    > myśl do głowy nie wpadała. Pierwsza jaka się pojawiała, to złość na
    > samego siebie, że popełniłem błąd. Kolejne to czy oprócz mnie ktoś
    > ucierpiał i co należy zrobić (wezwać policję, dogadać się, itp.). Byłem
    > też w wielu innych znacznie gorszych sytuacjach i też postępowałem
    > właściwie przy zachowaniu logicznego myślenia, więc mogę się trochę
    > "pomądrzyć" zza klawiatury ;-)

    Z obcierki może nie uciekłeś, ale nigdy nie wiesz, czy w jakiejś sytuacji
    nie zachowasz się nieco inaczej niż byś się tego spodziewał. Dla mnie też
    stłuczka nie jest wielkim stresem, ale to nie znaczy, że dla każdego.
    Dlatego nie ma co go przesadnie potępiać, skoro widzi, ze źle zrobił i
    chce to naprawić, krzywdy też nikomu przecież nie zrobił.

    --
    cokolwiek