  • Data: 2010-01-20 12:21:21
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o> szukaj wiadomości tego autora

    peter pisze:
    > ciota pizda i chuj jestes
    :))))))
    Widac, ze z prawdziwym killerem mam do czynienia.
    LOL
    co za prymitywny trep :)))
    Dawno nic mi tak nic humoru nie poprawilo.
    Generalnie to nie bylo zadnej twojej dluzszej wypowiedzi niz 1 max 2 zdania.
    Pokolenie smsowych mulow albo stary niedorozwoj.
    Tak czy tak ssiiij :))))))))))))

    --
    topek ->

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"