  • Data: 2010-01-17 14:34:00
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik pisze:

    > Rzadko piszę takie rzeczy, ale pierdolisz głupoty.
    >
    > Nie byłeś w żadnej sytuacji ekstremalnej. Po prostu przez swoją
    > nieumiejętność prowadzenia samochodu uszkodziłeś cudzy samochód, po czym
    > uciekłeś ze strachu przed konfrontacją z jego właścicielem (którym na 99%
    > byłby jakiś nieszkodliwy człowiek, który wziąłby numer polisy i pojechał w
    > swoją stronę). Ekstremalnie to ma żołnierz ostrzałem na wojnie, rozbitek
    > na morzu, pilot samolotu z pożarem na pokładzie albo górnik przysypany pod
    > ziemią.
    Teraz na chlodno sie z Toba zgadzam.
    Tzn w tym zakresie, ze trudno porownywac obcierke auta z ostrzalem na
    wojnie.

    Po ochlonieciu bylem bardzp zaskoczony i zirytowany swoja postawa jak
    wlaczylo sie racjonalne myslanie.
    Ale wtedy tam po prostu bylem purpurowy na twarzy i spekalem.
    Moze jestem tchorzem po prostu :-/

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"