  • Data: 2010-01-17 14:45:21
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.01.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > Przed komputerem każdy jest mądry. :)

    Jest pewien pozytywny efekt tej dyskusji - już rozumiem, kim są te
    wszystkie dupki, które mi poobijały auto już trzy razy tej zimy - urwany
    zderzak, lusterko wiszące na linkach regulacji i elegancka dziura w
    drzwiach. To są po prostu ci wrażliwcy, którzy nie umieli w tej ekstremalnej
    sytuacji zachować zimnej krwi i zostawić karteczki z numerem telefonu.
    Nauczyłem się również z tej dyskusji, że nie powinienem się na nich złościć,
    bo na pewno zrozumieli swój błąd i wypłakali się po fakcie na internetowym
    forum hodowców patyczaków. Może nawet pojechali to gdzieś zgłosić, irytując
    się, że nie obejrzeli przez to meczu w telewizji. Dzięki temu ukoiłem duszę
    i zaraz pójdę przykleić na aucie kartkę

    'wal śmiało, spierdalaj cichaczem - chuj z tym, i tak ci wybaczę!'

    Wszystko jasne.

    P.S. Raz jeden uszkodziłem cudzy samochód - miałem 18 lat, prawo jazdy od
    miesiąca i polonezem taty zahaczyłem na parkingu wyjeżdżając z
    prostopadłego miejsca parkingowego - identyczna sytuacja. Nawet mi przez
    myśl nie przeszło uciekać jak smród po gaciach, chociaż bałem się
    reprymendy ojca i nie miałem kasy na naprawianie ani swojego, ani tamtego
    auta. Poczekałem, ze sklepu wyszedł sympatyczny starszy pan, machnął ręką,
    powiedział, żebym lepiej odłożył na nową lampę do poldka i pojechał.
    --
    Samotnik