  • Data: 2010-01-17 14:55:06
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.01.2010 topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o
    > napisał/a:
    > Po ochlonieciu bylem bardzp zaskoczony i zirytowany swoja postawa jak
    > wlaczylo sie racjonalne myslanie.
    > Ale wtedy tam po prostu bylem purpurowy na twarzy i spekalem.
    > Moze jestem tchorzem po prostu :-/

    Dałeś dupy, trudno, każdy popełnia błąd, chociaż to zachowanie było z
    gatunku tych wyjątkowo... niedojrzałych. Jak kiedyś wyjdziesz na parking
    i zamiast jechać w trasę zobaczysz zderzak leżący na ziemi, to skumasz.

    Natomiast słabo mi się robi na widok postów ludzi próbujących Cię jakoś
    usprawiedliwiać - no nie ma żadnego usprawiedliwienia i nie wiem, po co
    dorabiać do tego jakąś ideologię.
    --
    Samotnik