  • Data: 2011-07-03 18:40:14
    Temat: Re: Uchwyty magnetyczne - psują telefony czy nie?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > TE??? wszystkie takie są.

    No nie baudzo, nie baudzo.

    > Oglądałeś kiedykolwiek jakikolwiek uchwyt?

    Nigdy.

    Ale na podstawie tego którego używam na codzień, stwierdzam, że ma on
    bardzo wystające do przodu te boczne elementy trzymające telefon. Są one
    kilka razy grubsze niż sam telefon i o ile samą komórkę swobodnie
    mógłbym przymocować na konsoli, to mojego uchwytu zdecydowanie nie.

    > One zawsze się składają z uchwytu na telefon
    > (dedykowany/uniwersalny/magnetyczny) oraz ramienia lub innego mocowania.
    > Uchwyt magnetyczny który pokazałeś, też jest częścią takiego rozwiazania.

    Mój uchwyt na telefon jest gruby.
    Poprzedni był taki sam.

    Te które pokazujesz są za to stosunkowo cienkie, ale niestety nie
    widziałem nigdy takiego w sklepie - być może poszukam na allegro.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327