    From: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uchwyty magnetyczne - psują telefony czy nie?
    Date: Sun, 03 Jul 2011 02:07:29 +0200

    > Zapewne niewiele osob testowalo tu takie rozwiazanie.

    A tego właśnie szukam :-/

    > Sugerowalbym Ci
    > potraktowac jakas szufladowa komorke silniejszym magnesem i zobaczyc
    > czy beda spadac kreski zasiegu itd.

    Mam takie staruchy szufladowe, że tam i 2 tonowy magnez ze złomowiska
    nic by nie popsuł - dlatego pytam tu :-)

    > W przypadku bardziej zaawansowanych telefonow mysle, ze pjawi sie
    > problem z kalibracja kompasu.

    BB8520 zdaje się, żę go nie ma.

    > Ja rozwiazalem problem mocowania telefonu za pomoca plastikowego krazka
    > ,przyklejanego do deski rozdzielczej i do tego przymocowalem krotki
    > uchwyt. Calosc wogole nie zachodzi na szybe, telefon jest pod reka a
    > jako ze ramie jest krotkie i stabilne to nic sie nie buja.

    Myslałem nad jakimś uchwytem bez ramienia, ale... nie bardzo mam jak go
    zawiesić (brak miejsca). Rzepy na pionowo wiszący telefon uznam chyba za
    słaby pomysł (aczkolwiek stojącemu na czterech nogach cbradiu pasują).

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327