  • 21. Data: 2012-07-06 12:00:40
    Temat: Re: Uchwyt do komórki
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-07-06 10:35, elmer radi radisson pisze:

    > Mnie tez czesto zastanawia ta biedota w serii 7, x-drive etc. jezdzaca z
    > jedna reka przy uchu bo juz nie bylo stac na sluchaweczke. Tak, maja
    > automat to przeciez po co druga reka na kierownicy ;)

    Ale ich stać na mandaty...

  • 22. Data: 2012-07-06 12:21:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-07-06 12:00, Kamil 'Model' wrote:

    > Ale ich stać na mandaty...

    W nowym taryfikatorze rozmowa przez komorke to 5 punktow.
    Poza tym powinni sie zainteresowac wlasnym bezpieczenstwem. Test losia
    chyba slabo sie przechodzi z telefonem przy uchu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2012-07-06 13:25:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/07/2012 16:09, EA wrote:
    > Szukam uchwytu samochodowego
    > do łatwego mocowania i zdejmowania
    > komórki Nokia E51 w celu prowadzenia
    > rozmów głośnomówiących.
    > Nie chodzi mi o zestaw głośnomówiący,
    > ale tylko o uchwyt.
    > Czy ktoś używa coś takiego z E51 i mógłby
    > polecić na podstawie własnego doświadczenia?
    > Chodzi mi o to czy głos w obie strony jest
    > wystarczająco słyszalny i czy telefon dobrze
    > się trzyma podczas jazdy, a przy tym czy
    > zakładanie i zdejmowanie telefonu jest wygodne.

    Ty tak poważnie?

    1. Wyjdź przed dom
    2. Rozejrzyj się w prawo i w lewo
    3. Idź w tę stronę, gdzie jest najbliższy bazar/targowisko/sklep z komórkami

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-07-06 13:37:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-06 05:47:50 +0000, "EA" <z...@s...pl> said:

    > Dzięki za wyjaśnienia.
    > Muszę się "od nowa" zastanowić co wybrać.
    > Rozumiem, że ten zabroniony to ten ze słuchawką.

    Nie ma zabronionych zestawów!
    Przepis wyraźnie mówi, czego nie wolno w czasie powożenia
    używać kierowcy = ale wszystkei systemy są legalne.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2012-07-07 12:58:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin elmer radi radisson

    > Mnie tez czesto zastanawia ta biedota w serii 7, x-drive etc. jezdzaca z
    > jedna reka przy uchu bo juz nie bylo stac na sluchaweczke. Tak, maja
    > automat to przeciez po co druga reka na kierownicy ;)

    W takich autach prawie zawsze jest system głośnomówiący via BT. Skoro
    rozmawiają korzystając ze słuchawki, to widać tak po prostu lubią.
    Zresztą jak mają automat to w czym problem?

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2012-07-08 22:23:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 05.07.2012 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał/a:

    > http://allegro.pl/oryginal-uchwyt-nokia-cr-115-hh20-
    c6-e51-e55-e71-i2468431871.html

    Mam coś takiego w jednym samochodzie i jakiegoś chińczyka z Satura w
    drugim. Chińczyk trzyma o wiele lepiej.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2012-07-08 22:29:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 06.07.2012 elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał/a:

    > W nowym taryfikatorze rozmowa przez komorke to 5 punktow.
    > Poza tym powinni sie zainteresowac wlasnym bezpieczenstwem. Test losia
    > chyba slabo sie przechodzi z telefonem przy uchu.

    Na ulicy się go przechodzi bardzo, bardzo rzadko.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski