  • 21. Data: 2009-09-09 13:27:55
    Temat: Re: Ubranie, kask - chopper
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > 2x schuberth=~4000

    Jaki ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2009-09-09 13:36:43
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 9 Sep 2009 15:18:17 +0200) ktos podajacy sie za Dysiek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Spodnie:
    > Jeansy, ja mam dodatkowo wszyte protektory na kolana i biodra (robota
    > wlasna, koszt protektorow 60 zl). Mozna tez kupic skorzane spodnie, ktore
    > zakladasz na zwykle jeansy. Koszt okolo 150 zl.

    [...]

    > Na b cieple dni - bezpalcowki. Ja mam takie:
    > http://moto.allegro.pl/item733001700_rekawiczki_bezp
    alcowe_skora_rozm_xxl.html
    > Wzmocnione podwojna skora na poduszkach dloni. Cena: 20 zl
    >
    > Buty: nie jezdze w motocyklowych :-) Cena kolo 200-300 zl pewnie za pare

    Sorry, ale jak w tym przeszlifujesz po asfalcie to bedziesz niestety
    musial zmienic zdanie odnosnie bezpieczenstwa. Zedrzesz sobie dupe, palce
    i poskrecasz kostki. I wcale nie trzeba jechac szybko, zeby sobie zrobic
    taka krzywde.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2009-09-09 14:38:52
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > Jaki ??

    Z linka... czyli J1.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2009-09-09 14:40:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > i poskrecasz kostki. I wcale nie trzeba jechac szybko, zeby sobie zrobic

    Wiadomo, ze jeansy nie sa najbezpieczniejsze, ale trzeba wybrac jakis
    kompromis. Jak jade 20 km to nie chce mi sie z reguly ubierac spodni i potem
    gimnastykowac sie za pol godziny zeby je zdjac. Ewentualnie tak jak
    pisalem - ubrac skorzane na jeansy (poobijac to sie poobijasz, ale dupy nie
    zedrzesz). Co do bezpalcowek - sory, ale jak jest 30 stopni za oknem to
    jechac w skorzanych rekawicach nawet dobrej firmy jest masakrycznie. Co do
    butow - wystarcza jakies za kostke - np. glany.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 25. Data: 2009-09-09 14:42:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" napisał w wiadomości
    .

    > A ja słyszałem i czytałem w necie że moturzyści to dawcy i w
    > szwecji
    > wzięli i tych motórów całkiem zakazali!

    Udowodnij o tej Szwecji.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 26. Data: 2009-09-09 19:16:33
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anonim" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > do pracy mam 20 km

    Nie rozumiem co ma jedno z drugim wspolnego ?
    Czy skuterem czy motocyklem o podobnej pojemnosci jedziesz z podobna
    predkoscia.
    Dowolny skuter 500cc nie bedzie odstawal jakos wyraznie od Virago 535. Ja
    nawet powiem ze jak jechalismy do Lwowa z Piernikow to kolega na skuterze
    250 zupelnie dobrze dawal rade i nie czekalismy na niego prawda Tomek ?

    Pozdrawiam, Leszek

  • 27. Data: 2009-09-09 19:21:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i poskrecasz kostki. I wcale nie trzeba jechac szybko, zeby sobie zrobic

    Najbezpieczniej jest nie jezdzic wogole, bo jak Ci samochod wjedzie z boku
    to i ciuchy niewiele pomoga.
    Jak jezdza ubrani motocyklisci w Afryce, we Wloszech w Hiszpanii czy
    Porttugalii, albo w Grecji Turcji czy Jugoslawi ?
    Juz bez przesady Virazka to tylko Virazka a nie pojazd kosmiczny :) Czoper
    to taki styl a nie tylko motocykl, czoperowcy jakos przesadnie o skore
    wlasna nie dbaja i wypadkow niewiele robia.

    Pozdrawiam Leszek

  • 28. Data: 2009-09-09 19:23:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > droższe ubranie od motocykla ...

    A skad taki wniosek ?

    Pozdrawiam, Leszek

  • 29. Data: 2009-09-09 19:37:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > Z linka... czyli J1.

    Ale to sie kupuje bez problemu za 350-380 Euro. Wiec jednak sporo mniej
    niz 2000 pln za sztuke.

  • 30. Data: 2009-09-09 20:27:45
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > Ale to sie kupuje bez problemu za 350-380 Euro. Wiec jednak sporo mniej
    > niz 2000 pln za sztuke.

    Nie kupuje, wiec nie chcialo mi sie szukac. Wpisalem pierwsza cene jaka
    podal polski gugiel.

    --
    pzdr:
    Ivam