  • Data: 2012-04-03 16:28:25
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    TU oznacza

    > Rozmawiamy o tym jak powinno być, czy o tym jak jest?

    Nie wiem dokładnie jak jest. Ale obawiam się że straty TU to nie tylko nienależna
    zniżka.
    Ubezpieczony spowodował konieczność wypłaty odszkodowania za zdarzenie, co do ryzyka
    którego
    najpierw wprowadził TU w błąd, i przez to doprowadził do niekorzystnego
    rozporządzania środkami przedsiębiorstwa.
    A to podpada chyba pod oszustwo... tak gdybam.