  • Data: 2011-01-21 09:55:51
    Temat: Re: Ubezpieczenia a opony
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-21, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > i poszedłbyś z tym do sądu i dyskutował o tym, ze Twoj samochód spełnia
    > wymagania techbiczne do poruszania sie po drogach publicznych mimo "łysych"
    > opon. Jak myslisz - wygrałbyś?

    Jakby nie chcieli uznać to bym poszedł. I myślę, że przed sądem bym bez
    większych problemów udowodnił, że stan opon w stojącym samochodzie nie
    miał jak się przyczynić do wypadku.

    > Nie lizczy sie to, ze sie zatrzymałeś w tym wypadku, a to, ze mialeś
    > (miałbyś) złe ogumienie. To jak z przekraczaniem prędkości - nie ważne, czy
    > jedziesz z żona do szpitala. pińcet sie należy i 10 pkt karnych. Houk.

    Zaraz dojdziesz, że przepalona żarówka oświetlająca tablice zwalnia
    ubezpieczyciela z wszelkiej odpowiedzialności...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski