  • Data: 2011-01-21 13:18:29
    Temat: Re: Ubezpieczenia a opony
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie może i masz rację. Praktycznie to szkoda powstała, bo
    > klient Warty wjechał mi w bagażnik jak już się zatrzymałem :)

    Widzisz - w sumie wina lezy po Twojej stronie:
    1) Gdybys mial lyse opony, to zamiast zdemolowac Ci pol tylu po prostu
    kawalek by cie tylko "posliznal" po jezdni...
    2) Moze jeszcze miales wcisniety hamulec - bez tego by Cie "przetoczyl"
    troche do przodu
    3) A jak miales hamulec wcisniety, to i swiatla sie swiecily - celowo go
    oslepiles...

    Zastanow sie lepiej jak z tego wyjsc z niewielkim tylko odszkodowaniem -
    moze od razu pprzyznasz sie do winy. Inaczej puszcza Cie z torbami

    Pozdro

    Maseł