  • 31. Data: 2012-07-02 23:18:39
    Temat: Re: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 2 Jul 2012 23:17:34 +0200, J.F. napisał(a):

    > Troche watpie, bo takiego nadajnika nie zaklada sie w tydzien, a i miesiac
    > chyba bedzie za krotko. A i wasze setki pracownikow to jest 0.00nic %
    > klientow :-)

    Pikokomórkę można założyć w kilka dni.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 32. Data: 2012-07-03 08:35:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F. nabazgrał(a):

> [...]
    > klientow :-)
    > Albo i tak mieli w planach, albo cierpliwie naciskaliscie.

    Mnie to tam nie interesuje czy mieli w planach czy nie ważne że założyli i w
    najdalszym miejscu firmy otoczony 100 ścian mam zasięg na full :)

  • 33. Data: 2012-07-03 08:35:53
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    gregor nabazgrał(a):

    > To jakiś ułomny jesteś z resztą tak jak zwykły user komputer mi nie działą
    > (a do prądu go Pan włączył)

    Byłeś ? wiesz ?? jak nie to się zamknij i wciśnij w swoją mysia norkę ...

  • 34. Data: 2012-07-03 08:51:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 3 Jul 2012 08:35:53 +0200, Chris wrote:
    > gregor nabazgrał(a):

    > Byłeś ? wiesz ?? jak nie to się zamknij i wciśnij w swoją mysia norkę ...

    Pokazac Ci telefon z SIM Playa zalogowany w roamingu wewnetrzym?
    Ergo, problem masz Ty, nie Play.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 35. Data: 2012-07-03 09:14:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Pokazac Ci telefon z SIM Playa zalogowany w roamingu wewnetrzym?
    > Ergo, problem masz Ty, nie Play.

    A co to ma do tego że tylko T-Mobile ma w tym miejscu zasięg ? inne sieci
    nie mają więc i roaming chuj da ale tak . .wiecie lepiej ...
    Play, Orange, Plus działają bez problemu na zew. budynku ale w środku już
    nie ...

  • 36. Data: 2012-07-03 10:54:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    Ma do <jss5vn$f1j$1@inews.gazeta.pl>

  • 37. Data: 2012-07-03 12:26:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > klientow :-)
    >
    > Albo i tak mieli w planach, albo cierpliwie naciskaliscie.

    Znam sytuację, że Orange w ciągu 2-3 miesięcy postawił mini BTS-a do obsługi
    około 30 osób.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 38. Data: 2012-07-04 19:12:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Akurat poczta na wp.pl czy onet.pl nie dziwi tak bardzo (pomijając względy
    > antyprestiżowe), można bowiem z prawdopodobieństwem graniczącym z
    > pewnością założyć, że mail na tych serwisach jest pewniejszy niż mail na
    > własnej domenie. Nikt takiego maila jeszcze nie stracił, a w przypadku
    > bankructwa onet/wp baza maili na pewno zostanie komuś sprzedana, natomiast
    > prawdopodobieństwo utraty maila z własnej domeny na skutek nieopłacenia
    > przedłużenia domeny jest stosunkowo częste i zdarza się w realu.

    U spamerów chcesz swoją pocztę robić ?

  • 39. Data: 2012-07-04 19:16:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Pikokomórkę można założyć w kilka dni.

    Kiedy się zwróci ?

  • 40. Data: 2012-07-04 19:36:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 4 Jul 2012 19:16:59 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Kiedy się zwróci ?

    W typowym biurze w pierwszym miesiącu, w którym klient z wszystkimi kartami
    zdecyduje się jednak pozostać a nie przejść do konkurencji z lepszym
    zasięgiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"