  • 11. Data: 2012-06-30 15:10:48
    Temat: Re: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 15:01:51 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Pierwszy etap "odwiązania chłopa od ziemi" czyli przenoszenie numerów
    > telefonicznych zakończył się sukcesem. Moża sądzić, że Komisja Europejska w
    > następnym zażąda przenoszenia adresów emailowych między providerami. W
    > kolejce czekają rozwiązania przenoszenia adresów zamieszkania :-P

    Z numerami to chłop nie miał wyboru - dostawał jaki dostawał. Albo za jaki
    zapłacił.
    Zupełnie odwrotnie niż z domenami i kontami pocztowymi, gdzie niezależne od
    providera konta były pierwsze.
    Niestety świadomość tego u 87% gospodyń z Gdańska jest zerowa. I o ile u
    Józefa Malinowskiego z Cipciborów Górnych to można jeszcze zrozumieć (on z
    trudem czyta komunikaty pisane, więc nie można od niego oczekiwać
    rozsądnego myślenia), to jak widzę rzekomo poważne firmy z adresami
    kontaktowymi w domenie typu onet.pl, eranet.pl itp, to cycki do ziemi
    opadają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 12. Data: 2012-06-30 17:33:03
    Od: qw121 <n...@n...com>

    > I w miarę jak ceny własnych domen przesuwają się w kierunku pojedyńczych
    > dolarów za rok jest to coraz bardziej nierozsądne. Zwłaszcza od czasu jak
    > własne domeny można skierować na darmowe serwery mailowe jak google.
    > No chyba, że ktoś uzywa maila trzy razy w roku, np. do przesłania
    > słitaśnych fotek swojej pociechy wszystkim możliwym znajomym (umieszczając
    > wszystkie adresy w polu "do:"), wtedy nie ma specjalnej różnicy.

    jak najlepiej zabrac sie do utworzenia wlasnej domeny i przekierowania
    konta pocztowego na jakis serwer typu o2.pl poczta.wp.pl itd?

  • 13. Data: 2012-06-30 17:43:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 17:33:03 +0200, qw121 napisał(a):

    > jak najlepiej zabrac sie do utworzenia wlasnej domeny i przekierowania
    > konta pocztowego na jakis serwer typu o2.pl poczta.wp.pl itd?

    Zarejestruj domenę u dowolnego registrara i przekieruj np. na konto google,
    bo tam chyba jest najłatwiej. Sprawdzisz jak to działa itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 14. Data: 2012-06-30 18:17:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
    > kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

    No to doczytaj i potem wróć,a nie siej plotek.
    --
    Jingiel

  • 15. Data: 2012-06-30 21:35:38
    Od: qw121 <n...@n...com>

    W dniu 2012-06-30 17:43, Waldek Godel pisze:

    > Zarejestruj domenę u dowolnego registrara i przekieruj np. na konto google,
    > bo tam chyba jest najłatwiej. Sprawdzisz jak to działa itp.

    mozesz polecic jakiegos rejestratora (z wlasnego doswiadczenia)? i
    jakies konto pocztowe (poza wspomnianym juz googlem)?

  • 16. Data: 2012-06-30 21:46:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 21:35:38 +0200, qw121 napisał(a):

    > mozesz polecic jakiegos rejestratora (z wlasnego doswiadczenia)? i
    > jakies konto pocztowe (poza wspomnianym juz googlem)?

    to zależy jaka domena (polska/com/org), jakie są wymagania co do konta itp.
    I to niespecjalnie jest temat na tą grupę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 17. Data: 2012-07-01 10:21:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-30 15:10, Waldek Godel pisze:
    > rozsądnego myślenia), to jak widzę rzekomo poważne firmy z adresami
    > kontaktowymi w domenie typu onet.pl, eranet.pl itp, to cycki do ziemi
    > opadają.

    Akurat poczta na wp.pl czy onet.pl nie dziwi tak bardzo (pomijając
    względy antyprestiżowe), można bowiem z prawdopodobieństwem graniczącym
    z pewnością założyć, że mail na tych serwisach jest pewniejszy niż mail
    na własnej domenie. Nikt takiego maila jeszcze nie stracił, a w
    przypadku bankructwa onet/wp baza maili na pewno zostanie komuś
    sprzedana, natomiast prawdopodobieństwo utraty maila z własnej domeny na
    skutek nieopłacenia przedłużenia domeny jest stosunkowo częste i zdarza
    się w realu.

    Odnośnie "eranetu", to niekwestionowanym liderem jest tutaj @neostrada.pl

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2012-07-02 10:13:12
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Józef Gołaś nabazgrał(a):

    > Era strzeliła własnie sobie ostatecznego samobója - przenoszę numer do
    > playa -
    > Własnie dostałem list papierowy że wprowadzają opłatę 0,04 zł czyli 4
    > grosze za:
    > sprawdzenie stanu konta w ofertach na karte *101#
    > oraz przez automat
    > sieć juz zdziadziała kompletnie - nie wiem co jeszcze tam wymyślili i od
    > kiedy bo nie chcizało mi sie tego wszystkiego czytac

    Ile ci play płaci ?? może warto się zastanowić nad spamowaniem dla tej
    gównianej sieci ...

  • 19. Data: 2012-07-02 13:51:28
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-30 01:04, to pisze:

    > ROTFL.

    wystarczy jeden maly donosik do UKE i T-Mobajl leży i jeszcze dowalą im
    karę bo jest to nielegalne uniemożliwianie kontroli stanu posiadanych
    środków

    gregor

  • 20. Data: 2012-07-02 13:52:29
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-02 10:13, Chris pisze:

    > Ile ci play płaci ?? może warto się zastanowić nad spamowaniem dla tej
    > gównianej sieci ...

    Dlaczego jest niby gówniana ? ja uzywam pleya od 4 lat i nic zlego sie
    nie dzialo mam zasieg z 3 niezaleznych od siebie nadajnikow i kto ma
    lepiej ? :) mowa o PLAY, T-Mobajl, Plus

    gregor