  • 1. Data: 2009-02-06 14:57:25
    Temat: UWAGA na numer SMS 8704!! www.30na30.pl - KOMPLETNY SYF!!
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Dałem dziecku telefon do zabawy... i mam za swoje;) Dziecko wysłało sms
    na numer 8704 ( numer bezpłatny ). Od tej pory dostaję 5 smsów dziennie
    z pytaniami typu: gdzie leży Polska: a) w Europie b) w Azji ;) wyślij
    sms o treści a lub b numer 73500 ( 3.66 z vat )

    Wziąłem młodego na rozmowę, skąd zdobył numer 8704. Powiedział, że nic
    się nie stało, bo sms na ten numer jest bezpłatny ( i to jest prawda ),
    widział reklamę w telewizji. To jakaś gówniana loteria, 8074 to numer do
    rejestracji. A potem się zaczyna. 5 kretyńskich smsów dziennie. Malutką
    czcionką ( trzeba podejść bardzo blisko telewizora ) napisany jest link
    do regulaminu. Oto on:

    http://www.30na30.pl/reg.php

    Co można zrobić aby pozbyć się smsów? Regulamin nie przewiduje
    rezygnacji, albo ja się tego tam nie doczytałem. Z firmą Avantis S.A nie
    ma żadnego kontaktu telefonicznego ani mailowego. Jest tylko adres.

    Zamierzam napisać do dziennika internautów, do boku mobilkinga o blokadę
    smsów z tego numeru( jakoś do tej pory odpowiadali na e-maile! )

    W każdym razie niniejszy post piszę gwoli ostrzeżenia. Z tego nie da się
    zrezygnować! Chyba czekają mnie durne smsy do końca prawie maja:(
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 2. Data: 2009-02-06 15:00:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 15:57:25 +0100, Tomaszek napisał(a):

> [...]
    > rezygnacji, albo ja się tego tam nie doczytałem. Z firmą Avantis S.A nie
    > ma żadnego kontaktu telefonicznego ani mailowego. Jest tylko adres.

    Skoro tam nie ma danych kontaktowych, użyj tych:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&new
    s_cat_id=326&layout=1

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-02-06 15:01:37
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Znalazłem kontakt: tel. 022 312-1000, fax. 022 312-1001.

  • 4. Data: 2009-02-06 15:11:56
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    W ciągu 24 godzin usuną mój numer - taką informację dostałem w boku
    firmy Avantis. Pożyjemy, zobaczymy