  • 1. Data: 2009-02-06 10:26:45
    Temat: Kabel USB i ładowanie samsung e250
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    Czy po podłaczeniu Samsunga e250 poprzez USB bedzie się ładował automatycznie?
    Mam uszkodzoną ładowarkę i nie wiem czy sam kabel USB ja zastapi .
    Czy każdy kabel to umożliwia ?

  • 2. Data: 2009-02-06 12:01:56
    Temat: Re: Kabel USB i ładowanie samsung e250
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Czy po podłaczeniu Samsunga e250 poprzez USB bedzie się ładował
    > automatycznie?
    > Mam uszkodzoną ładowarkę i nie wiem czy sam kabel USB ja zastapi .

    Tak.

    --
    LadyRoot

    The future is not what it used to be.

  • 3. Data: 2009-02-09 11:35:22
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    rzeczywiscie laduje , ale przez 24h nie potrafi naladowac baterii,
    to co ladowarka robi w 2h