  • 1. Data: 2009-02-06 12:54:12
    Temat: Blokada otrzymywania smsów z numerów premium w tak-taku
    Od: r...@m...com

    Witam,
    czy można u operatora zablokować otrzymywanie smsów z numerów 7xxx i 7xxxxx?

  • 2. Data: 2009-02-06 14:40:24
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    r...@m...com pisze:
    > Witam,
    > czy można u operatora zablokować otrzymywanie smsów z numerów 7xxx i 7xxxxx?

    Dokuczają z 73500? ;) Podłączam się pod pytanie, tylko mi się rozchodzi
    o Mobilkinga
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 3. Data: 2009-02-06 20:51:25
    Od: r...@m...com

    > Dokuczają z 73500? ;) Podłączam się pod pytanie, tylko mi się rozchodzi
    > o Mobilkinga

    Akurat chyba inne numery, wiecznie jakies promocje, konkursy, ze moge cos
    wygrac i inne bzdety.

    Telefon tylko z javą, więc programowo zablokować sie nie da...

  • 4. Data: 2009-02-09 12:46:00
    Od: e...@w...pl

    Aby zablokować spam na komórkę w erze trzeba wysłać sms NIE na numer
    80888.
    Pzdr
    MD