  • 1. Data: 2009-02-06 08:40:16
    Temat: problemy z doladowania.era.pl i kartą kredytową?
    Od: kranu <k...@w...interia.pl>

    Witam,

    Udało się komuś w ostatnich dniach doładować telefon za pomocą strony
    doladowania.era.pl oraz karty kredytowej?
    Ja mam ciągle problemy na etapie autoryzacji na stronie polcardu -
    zgłosiłem problem do Ery i teraz przechodzę krok dalej ale nadal są
    problemy.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2009-02-06 09:03:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 09:40:16 +0100, kranu napisał(a):

> [...]
    > etapie autoryzacji na stronie polcardu - zgłosiłem problem do Ery i
    > teraz przechodzę krok dalej ale nadal są problemy.

    A nie masz aby jakichś problemów z kartą kredytową? Polcard czasem bada
    nawet adres posiadacza karty -- przy niezgodności potrafi wywalić
    transakcję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-06 09:12:06
    Od: kranu <k...@w...interia.pl>

    Olgierd pisze:

    > A nie masz aby jakichś problemów z kartą kredytową? Polcard czasem bada
    > nawet adres posiadacza karty -- przy niezgodności potrafi wywalić
    > transakcję.

    Wcześniej się wywalało jeszcze przed podaniem moich danych: "sklep
    internetowy nie jest w trybie produkcyjnym".
    A teraz faktycznie pisze o niezgodności danych, chociaż próbuję wielimi
    literami, małymi, z polskimi znakami, bez..
    Nieraz robiłem to za pomocą karty i nie było takich problemów, ale może
    przed kolejnymi próbami poczekam na info od Ery (które mi obiecali), że
    wszystko działa ok.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 4. Data: 2009-02-06 09:30:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 10:12:06 +0100, kranu napisał(a):

    > Wcześniej się wywalało jeszcze przed podaniem moich danych: "sklep
    > internetowy nie jest w trybie produkcyjnym".

    IMHO ten komunikat oznacza, że coś nie gra między Blue Media a Polcardem.

    > A teraz faktycznie pisze o
    > niezgodności danych, chociaż próbuję wielimi literami, małymi, z
    > polskimi znakami,

    Spróbuj z http://Paygsm.pl
    W ogóle uważam, że to najlepszy serwis do doładowań -- wprawdzie na
    doładowanie kartą poczekasz (2-5 godzin), ale niby to jest jakieś
    zabezpieczenie antyfraudowe.

  • 5. Data: 2009-02-06 10:00:12
    Od: kranu <k...@w...interia.pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > W ogóle uważam, że to najlepszy serwis do doładowań -- wprawdzie na
    > doładowanie kartą poczekasz (2-5 godzin), ale niby to jest jakieś

    Ale 10% gratis dostanę chyba tylko na doladowania.era.pl :/

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 6. Data: 2009-02-06 12:26:57
    Od: Qba <q...@o...pl>

    kranu pisze:

    > Ale 10% gratis dostanę chyba tylko na doladowania.era.pl :/

    Zawsze można przez alledrogo i też masz 10% taniej.
    Wczoraj to robiłem 2 razy (podwójne doładowanie w taktak) i
    bez problemów.
    Czas oczekiwania raz 5, raz 15 min.

    Qba

  • 7. Data: 2009-02-06 13:18:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    wiadomości news:pan.2009.02.06.09.30.44@rudak.org...

    > IMHO ten komunikat oznacza, że coś nie gra między Blue Media a
    > Polcardem.

    Czy mi sie wydaje czy to juz nie jest BlueMedia?

    J.

  • 8. Data: 2009-02-06 13:33:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 14:18:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > Czy mi sie wydaje czy to juz nie jest BlueMedia?

    A faktycznie, PTC własnoręcznie. Zasugerowałem się doladowania.orange.pl.

  • 9. Data: 2009-02-06 19:50:31
    Od: kranu <k...@w...interia.pl>

    kranu pisze:
> [...]
    > Ja mam ciągle problemy na etapie autoryzacji na stronie polcardu -
    > zgłosiłem problem do Ery i teraz przechodzę krok dalej ale nadal są

    Era potwierdza problem:

    "W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji uprzejmie informuję, że
    problem z doładowaniami na stronie www.doladowania.era.pl (przy użyciu
    kart kredytowych) jest nam znamy. Obecnie jest on rozwiązywany przez
    naszych specjalistów razem z firmą Polcard. Przepraszam najmocniej za
    wszelkie niedogodności i bardzo proszę o cierpliwość. Dołożymy wszelkich
    starań tak, aby przywrócenie możliwości doładowania nastąpiło w jak
    najkrótszym czasie."

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 10. Data: 2009-02-06 19:53:20
    Od: kranu <k...@w...interia.pl>

    Qba pisze:

    > Zawsze można przez alledrogo i też masz 10% taniej.
    > Wczoraj to robiłem 2 razy (podwójne doładowanie w taktak) i bez problemów.
    > Czas oczekiwania raz 5, raz 15 min.

    Przecież równie dobrze mógłbym na doladowania.era.pl zaplacić zwykłym
    przelewem i by pewnie działało :)
    Ale ja chcę właśnie kartą kredytową: może żeby zapłacić za to
    doładowanie 1,5 miesiąca później, może potrzebuję zrobić obrót na
    karcie, ale w każdym razie jakbym chciał zapłacić gotówką to nie miałbym
    tego problemu.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu