    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Date: Sun, 18 Apr 2010 14:49:48 +0200

    Ivam pisze:

    > bez rozbiorki nigdy nie stwierdzisz czy ktos nie
    > wycial takiego numeru) i w trasie sie spierdoli... to lepiej kup nowke;)

    Jasna sprawa, dlatego miałem już nagrywany serwis w Rzeszowie, ale
    okazało się, że jest zbędny...
    Nówka... a dołożysz mi drugą dychę? Dam Ci się karnąć co jakiś czas...
    ;););)

    > Nic sie nie martw - jak kupisz to sprzatniesz komus innemu sprzed nosa;)

    Tak sobie tłumaczę. ;)

    > Nie jechalbym za nic w swiecie, jesli nie mial bym okazji. 500 w jedna
    > strone

    Nie, nie w jedną w sumie, takim desperatem nie jestem. ;) Dodatkową
    decyzją do jazdy było to, że aura piękna i kumpel też chciał "wyskoczyć
    za miasto". ;) Szkoda tylko, że kanapa w Bandycie nie przewiduje
    parametrów męskich, ale dałem radę. ;)

    > Juz wiesz co nastepnym razem zrobic jak dostaniesz taka opinie?

    Mój Kolega, który pomaga mi szukać poprosił znajomego z okolic, ale też
    dopiero potem dowiedział się, że w końcu kolega poprosił kolejnego kolegę...
    Na Preclu już "boję" się pytać... ;););)

    > Szukaj i nie napalaj sie:P
    > Powodzienia!

    Szukam, szukam, szukam... Od napalania bardziej doskwiera wkurwienie.
    Dzięki, spadam do garażu trochę... podłubać i posączyć browca na słonku
    dla odreagowania... ;)

    --
    Pozdr!
    SenNa... Jawa 356 '58 175