    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: UWAGA na minę!!! KLE 500 z Kolbuszowej !!!
    Date: Sun, 18 Apr 2010 12:49:11 +0200

    Ivam pisze:

    > :) w koncu sprzet z wysp. W ogole, jak nie ma znaczka od podatku
    > drogowego (to przy przednim kole) to mozna poznac po dodatkach typu
    > podgrzewane manetki i scotoiler (bardzo czesto w sprzetach z anglii to
    > sie pojawia). Ja tez mam sprzeta z wysp i rudy pojawil sie tu i owdzie -
    > jesli Ci to bardzo przeszkadza to sobie odpusc wyszystkie sprzety z UK.

    Ja się cudów nie spodziewam, w końcu używany, to używany, dlatego szukam
    w jak najnowszym roczniku, aby choć teoretycznie wyeliminować wpadkę.
    Cały szkopuł w tym, że chuj wielokrotnie mówił, iż nic uszkodzonego w
    nim nie ma, że rdzy nie widzi, itd., itp...

    Znaczek na kole i scota miał, ale gdyby powiedział uczciwie jak naprawdę
    wygląda, to w ogóle bym nie jechał oglądać. To ten sprzęt o który
    pytałem w wątku z dokumentami. O ile sprawy papierkowe poszły gładko, o
    tyle stan motocykla, to totalna ściema!!!

    Cóż... naiwnie znów dostaje człowiek po dupie, gdybym miał inny
    charakter, to chyba na miejscu obiłbym mordę a tak mogę sobie tylko
    pogadać i napić browca...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175