eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne! › Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Data: 2013-06-05 21:01:41
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skylla in news:kk39ck$eal$1@sunflower.man.poznan.pl
    [...........]
    > Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta
    > billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...

    dokladnie tak to dziala

    > Z drugiej strony t-mobile wysyła tyle smsowego spamu, że z definicji
    > żadnych smsów od nich się nie czyta, tylko od razu kasuje.

    od razu po wzieciu prepaida w ub. roku poslalem im mail,ze nie zycze sobie
    _zadnych_ reklam, ze jesli przysle ktokolwiek (bo sprzedali numery jako
    baze) lub oni, to uprawia karalny w
    PL spam + poslalem kod 80888 podany mi (szeptem, powaznie :) przez dame w
    pkcie tmobile.
    od poczatku uzywania tmobile mam zero reklam (tak samo skutecznie zadzialalo
    to kiedys z orange, chociaz zajelo to troche czasu, jakis czas udawali ,ze
    nie wiedza o co chodzi, przeciez to nie oni wysylaja spam...)