eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer02.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 12 Apr 2013 18:23:42 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz
    jest to płatne!
    References: <kk32p0$k1k$1@news.task.gda.pl> <kk33g8$b6o$1@node1.news.atman.pl>
    <kk37pt$7fe$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <d...@4...com>
    <kk39ck$eal$1@sunflower.man.poznan.pl> <kk3ere$aa2$1@node2.news.atman.pl>
    <5166daa2$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166e6ae$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166f594$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166fc92$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gs1ebk129gug$.5hlvns94etlu$.dlg@40tude.net>
    <51671599$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <5167f612$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk900h$bom$1@node1.news.atman.pl>
    <51681f78$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51681f78$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 113
    Message-ID: <51683516$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1365783830 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 82.139.18.228:57951
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5843
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044521
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-12 16:51, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)
    >>>> Czego "demobilu raczej tak nie ma"?
    >>> Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi
    >>> dodatkowe.
    >>> Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy mnie
    >>> czyms nie obciazyli.
    >>> Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.
    >> A o czym ja pisałem wcześniej?
    >
    > Sie pytales czy billingi analizuje, czy mi cos minut nie podkrada :-)

    Te, manipulant - pisałeś, że na fakturze widać. Sugerowałem, że póki
    rachunek się nie zmieni to nawet nie sprawdzisz, czy coś wcięło
    'darmowe' jednostki. Zainteresowanie bilingiem dopiero wtedy okażesz
    - no chyba że z ciekawości będziesz go przeglądał.
    Message-ID: <5166e6ae$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>

    >> Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?
    >
    > A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)

    Zapytam inaczej - zginęło ci coś bez śladu w bilingu? O górki z piwnicy
    nie pytam.

    >> Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w bilingu.
    >> Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.
    >
    > Wyslij, potem pogadamy o tym co latwiej zauwazyc na konkretnym
    > przykladzie :-P

    A po co ja mam wysyłać, skoro zrobili to za mnie inni i moment
    zobaczyli, że im pieniądze wyparowały? Tylko byli zdziwieni jak to się
    stało.

    > Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
    > Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
    > a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".

    Raz, że możesz zrezygnować z prepaida, jeżeli czujesz się na gorszej
    pozycji, a dwa, że te "zniknięcia" są w bilingu. Sytuacje że ich nie
    ma są zdaje się mocno wydumane.

    > Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow, ani
    > podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..

    No to wypad z baru i już. W innym dają lepsze piwo, a przynajmniej
    takie sprawiają wrażenie.

    >>> Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?
    >
    >> Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
    >> 1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
    >> z różną intensywnością.
    >
    > Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".

    No i co, myślisz że pamiętam stan tej jednej, która jest używana
    sporadycznie?

    > Jak uzywane to stan sie zmienia.

    I można na bieżąco to kontrolować, jeżeli ktoś ma wątpliwości, bądź
    pilnuje kasy.

    > No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?

    Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.

    >>> Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
    >>> sprawdzalem.
    >> W czym więc problem?
    >
    > Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.

    Stwarzasz sztuczne problemy - jakby coś źle naliczył to zobaczysz
    w bilingu, a jak masz duży stan konta i tego nie sprawdzasz, to będzie
    jeszcze zabawniej niż z fakturą. W sumie to i tak Twój wybór.

    > A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ? :-)

    Każdy normalny skorzysta przy okazji - polować specjalnie nie będzie.

    >> No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.
    >
    > A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.

    No nie mam i sztucznie go sobie nie stwarzam. Zacznę szukać wtedy, jak
    będzie coś nie tak, a to pewnie szybko bym zauważył.

    >>> Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.
    >> Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
    >> tego billing na 3 miesiące.
    >
    > sms klasy zero, szybko znika, a billing - tak samo wymaga znajomosci
    > dawniejszego stanu.

    A jaki problem sprawdzić ten stan i go zderzyć z bilingiem, w którym
    wszystko powinno być zapisane? To nawet z te-debile.

    > O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba rzadziej.

    Niczego nie trzeba zapisywać. Przecież to nie jest tak, że zniknięcie
    środków się stwierdza po pół roku.

    > P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
    > informacja o wysokosci oplaty ?

    Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: