    From: Paweł <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Date: Mon, 6 Jul 2009 09:36:26 -0700 (PDT)

    On 6 Lip, 16:24, "Virck" <v...@v...com> wrote:
    > "gautama" <g...@g...pl> wrote in message

    > Doprawdy nic nie mozna na to poradzic, ze duza wiekszosc to durnie, ktorzy
    > traca wartosciowe przedmioty przez wlasna glupote.
    > Mnie nigdy nie okradli bo ja jestem wyjatkowo ostrozny. A nosze sprzet w
    > torbie za ponad 20 tys zlotych...

    >Nie wyobrazam sobie aby to na chwile gdzies
    > zostawic bez uwagi... Ale dookola znam mase takich ktorzy potracili i sprzet
    > foto i nie tylko. Powod straty byl zawsze ten sam....Wystawili zlodziejowi
    > towar wrecz pod oczy....Mozna powiedziec, ze powiedzieli mu zlodzieju,
> [...]

    Czy gdy pojawia się okazja stajesz się złodziejem? Buchną byś emerytce
    torebkę, bo nie trzymala jej "przy dupie"

    > gdybys trzymal ja przy dupie a nie zostawial w samochodzie....I tak juz na
    > koniec to takich losi mi nie zal...Wysoka to cena za nauke ale jest duza
    > szansa, ze nastepnym razem w samochodzie nie zostawi nawet drobiazgow....

    Problemem naszego kraju jest liczna grupa polaczków. Różnią się od
    Polaków brakiem honoru, kultury, życzliwości. Nazwać poszkodowanego
    łosiem to skurwysyństwo. Gardzę takimi leszczami, polaczku.