    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Date: Mon, 06 Jul 2009 08:56:44 +0200

    Virck pisze:
    > Najczestrze przyczyny kradziezy leza zwyczajnie po stronie pokrzywdzonego.
    > Zostawienie torby na krzesle, lawce itp. i odwrocenie sie na
    > chwile....Zostawienie torby w samochodzie....

    Przyczyną kradzieży jest chęć łatwego zysku i nieuczciwość kradnącego.
    Natomiast zbyt daleko posunięta nieostrożność lub chwilowy brak uwagi,
    gdy jest się już pod obserwacją złodzieja skutkuje utratą własności. Co
    nijak nie tłumaczy kradzieży.
    Gwałty tak samo próbuje się tłumaczyć. W końcu wyzywający ubiór i
    zachowanie mogą kogoś sprowokować, ale nadal nie obwiniałbym poszkodowanej.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.