  • Data: 2012-04-07 14:33:03
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-06 23:36, Bydlę pisze:
    > Czytasz regulamin - bo jesteś normalny i chcesz wiedzieć o co chodzi,
    > dochodzisz do fragmentu o tym, że serwis zajmuje się sprzedażą mapy
    > fotoradrów (czymkolwiek toto jest) i wychodzisz ze strony.
    > Więc to nie kradzież, nie włamanie, nie wymuszenie...

    To jest WYŁUDZENIE. A jeśli w moim wypadku jego próba to i tak nie ma
    powodu żeby NACIĄGACZY bronić.
    Nie trzeba być nienormalnym żeby stać się ich ofiarą. Wystarczy nie znać
    najnowszych "technik biznesowych". Swoje dziecko też oskarżałbyś a
    wyciągającego mu piórnik z tornistra rozgrzeszał czy odwrotnie?
    Nie stawiajmy świata na głowie. Mam nadzieję że wyroków w takich
    sprawach będzie coraz więcej.