  • Data: 2012-05-04 07:33:13
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-07 14:33, z pisze:

    > To jest WYŁUDZENIE. A jeśli w moim wypadku jego próba to i tak nie ma
    > powodu żeby NACIĄGACZY bronić.

    powaliło Cie? Jak jesteś beton i bezmózg to może się dasz złapać. Ale to
    raczej problem Twój. Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
    naciągających. Ja to odbieram jako żart.

    Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

    > Nie trzeba być nienormalnym żeby stać się ich ofiarą. Wystarczy nie znać
    > najnowszych "technik biznesowych". Swoje dziecko też oskarżałbyś a
    > wyciągającego mu piórnik z tornistra rozgrzeszał czy odwrotnie?
    > Nie stawiajmy świata na głowie. Mam nadzieję że wyroków w takich
    > sprawach będzie coraz więcej.

    mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt
    złotych będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko