  • 131. Data: 2014-07-28 06:03:05
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    news:53d59248$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 25.07.2014 o 23:58, Pszemol pisze:
    > /.../

    > Wzbudziłeś rozbawienie, które przerodziło się w politowanie.

    I zarówno rozbawienie jak i politowanie wynika z Waszej niewiedzy.

  • 132. Data: 2014-07-28 06:03:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    ?mt=8

    > Miszczuniu a jak przegrać zdjęcia i filmy z poprzedniego fona (z karty,
    > która po nim została) na ajfona?

    Odpowiedź na to pytanie padła parę razy w tym wątku, miszczuniu.

  • 133. Data: 2014-07-28 08:52:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 01:45:54 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:
    > Miszczuniu a jak przegrać zdjęcia i filmy z poprzedniego fona (z
    karty,
    > która po nim została) na ajfona?

    Normalnie, wkładasz do iphona kabelek usb host, do niego czytnik kart
    wraz z tą kartą pamięci. Nie wierzę, żeby iphone, taki nowoczesny,
    nie obsługiwał usb host. Musi zadziałać.

    --
    Marek

  • 134. Data: 2014-07-28 09:50:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Jul 2014 21:37:20 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    > A ciągnie się to od dyskusji z udziałem WO na pcoa.

    Ktoś pamięta, kiedy i czemu WO przestał pisać na pcoa? To chyba było
    jeszcze przed erą iphonów? Szkoda, bo nastanie ery iphona
    spowodowałoby ciekawe dyskusje. Mam wrażenie, że od tego czasu gdy WO
    przestał pisać na pcoa to ta grupa wymarła.

    --
    Marek

  • 135. Data: 2014-07-28 09:53:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-27 18:42, Pszemol wrote:
    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > Dokładnie tak.
    > Czasy kupowania całych płyt CD już dawno odeszły do lamusa.
    > Mało tego, kolejna po tej faza kupowania pojedynczych piosenek
    > (np. za pomocą iTunes) też już odchodzi do lamusa. Apple się
    > spóźnił właśnie i zorientował, że dziś na fali jest płacenie za
    > abonament usług "streamingu" muzyki non-stop i ten stream
    > jest wypełniony często powtarzającymi się przebojami pewnego
    > gatunku który sam sobie dostosowując do wymagań klikając
    > na lubię/nielubię przy kolejnych propozycjach odgrywanych
    > w czasie słuchania. Płacisz miesięczny ryczałt i słuchasz...

    jesli ta usluga polega tylko na puszczqniu mi utworów, ktore zaznaczylem
    jako 'lubie' to IMHO jest bez sensu.
    Nigdy nie uslysze wielu ciekawych kawalkow - bo jak ta usluga ma mi je
    dostarczyc.
    To takie RMF FM - czyli w kolko ta sama sieczka, z ta roznica, ze ta
    sieczke sam sobie wybieram.

    Wybor gatunku tez jest bez sensu. Rozrzut muzyki jaki slucham rozciaga
    sie od deth metalu po poezje spiewana.
    Wole wiec wciaz bazowac na dyskografiach roznych zespolow (a najlepiej
    odkrywac te zupelnie nowe). Tylko jak jakakolwiek usluga bazujaca na
    moich 'laikach' mialaby mi taka muzyke przygotowac?

> [...]
    > na swoim nośniku, katalogowania go, układania w playlisty itp...
    > To jest "so 2001"... :-)
    > Oczywiście możesz powiedzieć "ale internet w komórce kosztuje
    > za dużo aby nie mieć swojego nośnika z muzyką" - i na to jest
    > rada. Powoli dostrzegają to operatorzy i już w USA widziałem
    > reklamy T-Mobile (nie wiem jak jest u nich w Europie) że w ich
    > abonamentach masz wliczony darmowy streaming muzyki który
    > nie odejmuje Ci megabajtów/gigabajtów od miesięcznych limitów
    > za który im płacisz... A więc streaming muzyki masz "za friko".

    A jak jade autem to masz wciaz zawsze dosteony internet?
    Sa miejsca gdzie zanika sygnal telefonii komorkowej (nawet ten
    podstawowy GSM) wiec gdzie tu miejsce dla streamingu?

    Sa portale z muzyka dostepna via streaming - wybieram sobie czasami
    jakas kategorie i muza sobie ciurkiem leci - ale.... zauwazam, ze jest
    to wciaz niemal ta sama muza (powtarzaja sie utwory).
    Wiec w sumie bez sensu - caly czas jestem w obrebie tych samych utworow
    - nawet ich w zaden sposob nie 'laikujac'.
    Jest to kolejny gwozdz do tego, ze ten pomysl jest dla (tu przepraszam
    za okreslenie) arogantow muzycznych, ktorzy wciaz sami nastawiaja sie
    papke medialna/muzyczna.
    Moze w spoleczenstwie 'zahukanym' to przechodzi - ja sie wypisuje z tego
    pseudo nowoczesnego nurtu.

    > Przestaje mieć znaczenie wtedy czy Twój smartfon ma 64GB czy
    > 128G pamięci wewnętrznej, ani czy można mu włożyć SD card...
    > Przynajmniej przestaje dla osób intensywnie używających te
    > urządzenia do słuchania muzyki. A Ci co oglądają filmy i TV
    > w swych smartfonach w USA również już dawno przerzucili się
    > na serwisy jak Netflix czy Hulu Plus i również nie gromadzą
    > filmów na kartach SD czy wewnętrznej pamięci telefonu...

    Bo film w odroznieniu od muzyki mozna zobaczyc raz, dwa i koniec.
    Jest malo filmow, ktore chcialoby sie miec zawsze pod reka.
    I to moge zrozumiec.

    > Czasy się zmieniają i pewne potrzeby się dewaluują. Jedni
    > producenci zauważają trendy wcześniej i np. przestają montować
    > gniazda do kart SD card i często są krytykowani przez producentów
    > konkurentów którzy rok później zaczynają robić to samo (HTC,
    > Motorola itp).

    HTC powrocil do kart SD - a wiec Ci nie wyszlo.
    Jedynie Apple wychodzi z tego, ze chce miec swych uzytkownikow pod
    kontrola i promuje w/w przez Ciebie trendy streamingu.
    Dzieki temu NSA wie juz nawet co sluchasz ;)

  • 136. Data: 2014-07-28 10:16:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jul 2014 22:57:25 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Co w tym zabawnego?

    no właśnie tego nie rozumiesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2014-07-28 11:24:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 08:52:42 +0200, Marek napisał(a):

    > Normalnie, wkładasz do iphona kabelek usb host, do niego czytnik kart
    > wraz z tą kartą pamięci. Nie wierzę, żeby iphone, taki nowoczesny,
    > nie obsługiwał usb host. Musi zadziałać.

    Nie ma takiej potrzeby - czytnik wkłada się do złącza bezpośrednio, bez
    kabelka. Tyle, że iphone ma programowo zablokowaną jego obsługę, ale OIDP
    to się da przy pomocy iFile obsłużyć.
    W iPadzie działa już bez problemu
    http://gadgetsin.com/uploads/2010/12/3_in_1_ipad_cam
    era_connection_kit_1.jpg

    Kiedyś nawet robiłem próby zasilenia z tego przenośnego routera tp-linka,
    niestety, za mało prądu daje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 138. Data: 2014-07-28 12:51:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wraz z tą kartą pamięci. Nie wierzę, żeby iphone, taki nowoczesny,
    > nie obsługiwał usb host. Musi zadziałać.

    Ale poprzedni telefon to ajfon i nie ma trybu karty pamieci :-)
    A trybu iTunes host tez pewnie nie ma :-)

    Tylko nie ma co tak narzekac, z Androidami dzieje sie podobnie - nowe
    samsungi juz nie udaja karty, tylko jakis multimedia server.

    J.

  • 139. Data: 2014-07-28 13:05:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 06:02, Pszemol pisze:
    > "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > A skąd wziąłeś dwugigowego? Po co stwarzasz sztucznie problemy?

    1.4 giga po puszczeniu protokółem meilowym zajmie gdzieś tyle.

  • 140. Data: 2014-07-28 13:06:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 09:50, Marek pisze:

> [...]
    > jeszcze przed erą iphonów? Szkoda, bo nastanie ery iphona spowodowałoby
    > ciekawe dyskusje. Mam wrażenie, że od tego czasu gdy WO przestał pisać

    Przestał po przejściu Apple na Intele.