  • 141. Data: 2014-07-28 13:06:57
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 08:52, Marek pisze:
    > karty,
    >
    > Normalnie, wkładasz do iphona kabelek usb host, do niego czytnik kart
    > wraz z tą kartą pamięci. Nie wierzę, żeby iphone, taki nowoczesny, nie
    > obsługiwał usb host. Musi zadziałać.

    Nie denerwuj mnie bo to problem realny

  • 142. Data: 2014-07-28 13:09:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 12:51, J.F. pisze:
    /.../

    > Tylko nie ma co tak narzekac, z Androidami dzieje sie podobnie - nowe
    > samsungi juz nie udaja karty, tylko jakis multimedia server.

    Które samsungi?

  • 143. Data: 2014-07-28 13:12:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 12:51, J.F. pisze:
    /.../
    > Tylko nie ma co tak narzekac, z Androidami dzieje sie podobnie - nowe
    > samsungi juz nie udaja karty, tylko jakis multimedia server.

    Wyciągniesz kartę i włożysz do lapka?

  • 144. Data: 2014-07-28 13:13:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 06:02, Pszemol pisze:

    > Wymieni.

    Nie wymieni.

    1. Dane zajmują ok 1.4 giga po spakowaniu i są to zdjęcia, filmy, pdfy i
    doce głównie. Zrobione na poprzednim fonie bądź wykorzystywane tam.

    Sytuacja:
    1. user coś tam pomieszał wpisując dane do app store i nie działa.
    2. Masz do dyspozycji przygodny komputer z czytnikiem kart pamięci.
    3. Dostęp po kablu bądź wifi.
    4. Safari nie chce ściągnąć zipa 1.4giga i zapisać.

  • 145. Data: 2014-07-28 13:18:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 09:53:25 +0200, AL napisał(a):

    > jesli ta usluga polega tylko na puszczqniu mi utworów, ktore zaznaczylem
    > jako 'lubie' to IMHO jest bez sensu.
    > Nigdy nie uslysze wielu ciekawych kawalkow - bo jak ta usluga ma mi je
    > dostarczyc.

    rozpozna jaki gatunek lubisz i pusci nowe w tym gatunku :-)

    > Wybor gatunku tez jest bez sensu. Rozrzut muzyki jaki slucham rozciaga
    > sie od deth metalu po poezje spiewana.
    > Wole wiec wciaz bazowac na dyskografiach roznych zespolow (a najlepiej
    > odkrywac te zupelnie nowe).

    No to wracamy do RMF :-)

    > Tylko jak jakakolwiek usluga bazujaca na
    > moich 'laikach' mialaby mi taka muzyke przygotowac?

    Zaznaczasz wszystko ? A potem "skip", a serwer zapamietuje czego nie
    lubisz :-)

    > Bo film w odroznieniu od muzyki mozna zobaczyc raz, dwa i koniec.
    > Jest malo filmow, ktore chcialoby sie miec zawsze pod reka.
    > I to moge zrozumiec.

    Oj ... polki pelne kaset w domach sie zdarzaly, sklepy sprzedajace dvd
    nadal istnieja ... imo to tylko kwestia pamieci - beda karty 1TB, to i
    ulubione filmy bedzie mozna miec ze soba.

    Ewentualnie ... zaczna sprzedawac filmy na kartach SD, i wystarczy
    dodatkowy slot w telefonie :-)

    > HTC powrocil do kart SD - a wiec Ci nie wyszlo.
    > Jedynie Apple wychodzi z tego, ze chce miec swych uzytkownikow pod
    > kontrola i promuje w/w przez Ciebie trendy streamingu.
    > Dzieki temu NSA wie juz nawet co sluchasz ;)

    NSA to moze tez zajrzec do tego co masz na kartach :-)
    Ewentualnie odtwarzacz zaraportuje do centrali co lubisz ogladac :-)

    J.

  • 146. Data: 2014-07-28 13:47:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 12:51:13 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale poprzedni telefon to ajfon i nie ma trybu karty pamieci :-)

    Nie chodzi o to by tel. udawał kartę pamięci/pendrive ale o to by
    pendrive lub kartę (dowolną) odczytać bezpośrednio telefonem.

    --
    Marek

  • 147. Data: 2014-07-28 13:48:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 13:09:31 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    > W dniu 28.07.2014 o 12:51, J.F. pisze:
    > /.../
    >>
    > Które samsungi?

    Ace 3, S 4.

    Do pewnego stopnia rozumiem - dostep do karty pamieci to dostep wprost
    do fizycznych danych. Dwa systemy nie moga naraz obslugiwac jednego
    urzadzenia bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.
    Trzeba by wiec odmontowac karte ... ale wtedy nie moga dzialac lokalne
    programy.

    Dla mnie najprosciej byloby, gdyby telefon udawal komputer z windowsem
    i jego udostepnianie plikow SMB/Netbios, ale najwyrazniej to google
    przerasta. A moze MS trzyma patent.
    Odpowiednie programy sa, ale wymagaja roota, zeby sie zainstalowac na
    domyslnym porcie. A z kolei pecet z windowsem nie potrafi z innego
    portu.
    Albo poczekac na Windows 8.2 i definitywnie przeniesc sie na Linuxa
    :-)

    J.

  • 148. Data: 2014-07-28 13:49:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 13:13:56 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:
    > 4. Safari nie chce ściągnąć zipa 1.4giga i zapisać.

    Bo? Co to znaczy "nie chce"?

    --
    Marek

  • 149. Data: 2014-07-28 13:53:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 13:47:29 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie chodzi o to by tel. udawał kartę pamięci/pendrive ale o to by
    > pendrive lub kartę (dowolną) odczytać bezpośrednio telefonem.

    Chodzilo o to, aby przeniesc dane z jednego telefonu na drugi.
    USB host to dobry pomysl, ale drugi telefon musi udawac dysk usb, a
    tego wlasnie ajfon nie robi :-)
    Android tez juz zreszta nie zawsze.

    J.

  • 150. Data: 2014-07-28 13:54:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 13:12:18 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    > W dniu 28.07.2014 o 12:51, J.F. pisze:
    > /.../
    >Wyciągniesz kartę i włożysz do lapka?

    Mozna, ale
    a) dostep do karty bywa utrudniony (pod bateria itp),
    b) sa telefony bez kart
    c) i jest pamiec wewnetrzna ...

    J.