    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Date: Tue, 22 Jul 2014 12:35:06 -0500

    news:1mfio8dl9tvkc$.mw1ro8annv21$.dlg@40tude.net...

    > Mam jedna - duza i dobrze spakowana. Ale dzieki temu nie ma potem
    > problemu ze np wino jest, a odkorkowac sie nie da :-)
    >
    > Mowisz ze z ajfonem jak z wycieczka - nie ma sensu sie obciazac,
    > skoro zawsze mozna potrzebne funkcje kupic ?
    > Cos w tym jest ... tylko skad ta pewnosc ze program dodatkowej firmy
    > jest dobry ?

    A skąd *pewność* że dojedziesz w ogóle na tą wycieczkę?
    Może Twój autobus się wywróci w pół drogi?
    Gdzie Ty w życiu masz *pewność* czegokolwiek?

    > W porownaniu z Apple to i tak za darmo dostalem :-)

    Nie miałem na myśli "ceny" w sensie dosłownym, finansowym...
    Czasem płacisz większą zawodnością urządzenia tańszego, mniejszą
    wygodą jego użytkowania, częstym wieszaniem się czy innymi
    błędami, płacisz gorzej widocznym LCD na słońcu, itp, itd.

    > A wszystkie - zdjecia, muzyke, audiobooki, ksiazki, mapy, notatki,
    > trasy, programy ...

    I faktycznie wymieniasz te pliki czy tylko rajcuje Cię taka możliwość?
    Bo ja też mam możliwość wymiany kupy plików między swym
    iPhone4 a pecetem a mimo to bardzo, bardzo rzadko to robię...

    > Tak. Mamy np polski jezyk. I potem takie np Siri to zaleta czy wada ?

    Języki obce warto znać... Zwłaszcza gdy się mieszka w państwie
    gdzie lokalny język nie jest językiem "konferencyjnym"...

    > Spojrz na Niemcy - pare lat produkcji dobrego golfa i nawet bogaci
    > przestali sie wstydzic jazdy "autem dla ludu".

    I życzę wszystkim aby tak było też z Kia za parę lat...
    Ale na razie jak będziesz mi robił prezent na urodziny to kup mi merca, nie
    kia, ok ?