  • Data: 2014-07-23 01:33:12
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-22 19:12, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" lqlgp5$qnl$...@d...me

    > PenFlaszka ma ogromną przewagę nad smartfonem -- można
    > ją po prostu wpiąć do gniazda USB, podczas gdy smartfon
    > nie ma stosownego połączenia. :) A szkoda.

    ale jest pare alternatyw, np:
    1. prawie zawsze nosi sie kabelek ze soba (aby podladowac smatfona.
    miniUSB-USB. - wiec podlaczasz bez problemu

    2. jesli twoj telefon ma hub-usb: mozesz za to podlaczyc bezp USB pod
    smartfona, przegran dane ze smartfona na pendrive, dalej pendrive do
    smarfona.

    > Gdyby smartfony miały stosowne wtyczki (oczywiście wsuwane
    > w czeluści smartfonowe) żywot tradycyjnych penflaszek byłby
    > zagrożony.

    > I co z tego, skoro zazwyczaj nie można jej wyjmować w czasie
    > pracy smartfonu? Nawet jeśli ją wyjmiesz -- jak ją podepniesz
    > do gniazdka USB? Takie gniazdka (duże USB -- chyba A) są niemal
    > wszędzie -- w laptopach, telewizorach, kserokopiarkach...

    3. karte SD mozesz odinstalowac bezpiecznie podczas pracy smartfonu i ja
    wyjac (chyba, ze masz pecha i karta jest pod bateria - ale to wada
    designerska Twojego modelu ;) Laptopy maja juz od jakiegos czasu w
    standarcie czytnik kart SD (w takim czytniku zawsze trzymam wsuniety
    adapter na karty microSD, na wypadek przegrania szybko cos z telefonu,
    gdy nie mam pendriva/kabelka lub z aparau foto.

    Czyli masz powyzej przyklad 3 sposobow latwego podzielenia sie
    zawartoscia pamieci smartfonu ze swiatem.

    Inne typu BT, NFC czy internet pomijam i uwazam za oczywiste.