  • 1. Data: 2024-07-09 22:21:30
    Temat: USB -> jack
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://www.temu.com/pl/3-5mm-black-car-aux-audio-ca
    ble-to-usb-audio-cable-car-electronics-for-play-musi
    c-car-audio-cable-usb-headphone-converter-g-60109953
    6535524.html

    Tak sobie coś takiego znalazłem. I tak zastanawiam się jakim cudem to ma
    działać?

  • 2. Data: 2024-07-09 22:54:03
    Temat: Re: USB -> jack
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:us6r8j5q5hhh7klmc7hiqi3ijmnmcjge23@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Tak sobie coś takiego znalazłem. I tak zastanawiam się jakim cudem
    > to ma działać?

    nou ma to 4 piny i tylko przenosi połączenie usb 2.0
    do gniazdka 4 pin AUX IN.

    że niby podobno takie radia istnieją
    a nie mają normalnego portu usb? ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2024-07-09 22:58:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user r...@k...pl pisze tak:

> [...]
    le-usb-headphone-converter-g-601099536535524.html

    > Tak sobie coś takiego znalazłem. I tak zastanawiam się jakim cudem

    a wiecie, że na ten post nie da się odpowiedzieć
    na eternal-september.org bo traktuje link temu jako spam?

    :)

  • 4. Data: 2024-07-10 00:11:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 09 Jul 2024 21:54:03 +0100, w <X...@1...0.0.1>, PiteR
    <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:us6r8j5q5hhh7klmc7hiqi3ijmnmcjge23@4ax.com>

    > nou ma to 4 piny i tylko przenosi połączenie usb 2.0
    > do gniazdka 4 pin AUX IN.

    Ale ludzie piszą, że są zadowoleni.
    To się pytam -- jak?

    Chociaż już się przyzwyczaiłem, że na temu czy ali komentarze wystawiają
    zazwyczaj idioci ("dotarło, ładnie wygląda, ale nie sprawdzałem" i 5 gwiazdek).

  • 5. Data: 2024-07-10 06:03:20
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-09 15:21, r...@k...pl wrote:

    > Tak sobie coś takiego znalazłem. I tak zastanawiam się jakim cudem to ma
    > działać?

    Jesli auto podaje zasilanie na ten jack to to jest zwykly mp3player z
    zerowym interfejsem uzytkownika.
    Za 7pln to z ciekawosci kup i sprawdz :)

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2024-07-10 11:59:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Jul 2024 23:03:20 -0500, w <v6l168$nuu$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > Jesli auto podaje zasilanie na ten jack to to jest zwykly mp3player z
    > zerowym interfejsem uzytkownika.

    Na fotce jest podłączony pendrive.

    > Za 7pln to z ciekawosci kup i sprawdz :)

    Efekt chyba znam :)

  • 7. Data: 2024-07-10 18:47:16
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-10 04:59, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 9 Jul 2024 23:03:20 -0500, w <v6l168$nuu$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > Na fotce jest podłączony pendrive.

    Tak, mp3player gra z plikow jakie na nim sa.
    Moze tam byc jeden guzik, ten plastik sprawia wrazenie ze on tam jest.

    > Efekt chyba znam :)

    Oj tam, moze jednak?

    Czasem hinczyzna moze zaskoczyc. Oni tam gupi nie sa i czasem dobre
    graty robia.

    Np. Kupilem ekran do kamery cofania. Podlaczylem ja do kamery IR i po
    jakims czasie sie pokapowalem ze ten ekran podlaczylem do 20V.
    I on sie nie spalil.

    Dopiero jak sprawdzilem papiery, pudelko i sam ekran wyszlo ze ma
    malucki napis przy wtyczce 12/24V. A sam ekran calkiem zacny.

    Podobnie radio. Kupilem za 150pln a ono gra mp3, radio, bt, filmy, ma
    kamere cofania, interfejs do sterowania z kierownicy, Ir i dongla i
    wogole calkiem dobrze gra.
    Zaden pjonjer czy inny alpin tego za te cene nie umi.

    Juz nie wspominam o teyes cc2 bo to wogole inksza liga.

    Tak ze kup, moze dodamy nobliwy punkt do mej listy :)

    --
    Lukasz

  • 8. Data: 2024-07-10 19:16:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Jul 2024 11:47:16 -0500, w <v6mdul$v7u$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > Tak, mp3player gra z plikow jakie na nim sa.

    K**wa. To jest pendrive, a nie mp3player.

    > Moze tam byc jeden guzik, ten plastik sprawia wrazenie ze on tam jest.

    Suwka jest do wysuwania złącza.

    > Oj tam, moze jednak?
    >
    > Czasem hinczyzna moze zaskoczyc. Oni tam gupi nie sa i czasem dobre
    > graty robia.

    Gdzie ty widziałeś mp3playera grającego przez USB?

  • 9. Data: 2024-07-10 19:17:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:49dr8jttd7jt6pm78jouqnhkq02a0jr12a@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Ale ludzie piszą, że są zadowoleni.
    > To się pytam -- jak?

    Może ci mają te radia marki Yeti których nikt nie widział.
    Jak w Google czegoś nie ma to nie istnieje.

    > Chociaż już się przyzwyczaiłem, że na temu czy ali komentarze
    > wystawiają zazwyczaj idioci ("dotarło, ładnie wygląda, ale nie
    > sprawdzałem" i 5 gwiazdek).

    no ten to rozbił bank

  • 10. Data: 2024-07-11 17:30:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Jul 2024 11:47:16 -0500, ptoki wrote:

> [...]
    >>
    > Oj tam, moze jednak?
    >
    > Czasem hinczyzna moze zaskoczyc. Oni tam gupi nie sa i czasem dobre

    Jack ma 4 styki. Ile radyjek też ma 4 styki i podaje jakies sensowne
    zasilanie?

    Ale co potem - wsadzasz flasha i po prostu gra, odtwarzając kolejne
    utwory ?

    ale jest tam jeszcze instrukcja,
    https://img.kwcdn.com/product-file-public/1e1918b18d
    8/9def1664170d69a394bd5edfa48d72cc.pdf

    "it can only be used with car GPS, CD, and DVD audio systems that have
    MP3 audio decoding and playback capabilities".

    Widać są jakies radyjka z "USB on jack".

    Ale ma usb on jack, czy nie ? :-)

    J.