  • Data: 2011-04-08 19:52:45
    Temat: Re: USART w atmega - pytanie
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:innodm$s1h$1@news.onet.pl...

    > Strona 133.

    > Masz UDR robiący za 1 *bajtowe* FIFO i 'TRANSMIT SHIFT REGISTER' z
    > którego bity teleportują się bit po bicie[*].

    Owszem UDR jest 1 *bajtowym* FIFO ale jednocześnie nie jest rejestrem
    *przesuwnym*.
    Czy trudno ci to zrozumieć że ja cały mówię o rejestrze przesuwnym
    'TRANSMIT SHIFT REGISTER'
    Ten rejestr nie jest rejestrem FIFO lecz zwykłym rejestrem przesuwnym.

    > [*] 8 *bitowe* FIFO z równoległym ładowaniem jakby nie patrzeć

    Te dwa rejestry razem wzięte, czyli rejestr równoległy UDR oraz
    rejestr przesuwny TRANSMIT SHIFT REGISTER tworzą coś ala hybrydę
    rejestru przesuwnego FIFO z ładowaniem równoległym i wyjściem
    szeregowym. Od początku jednak poruszam problem samego tylko rejestru
    TRANSMIT SHIFT REGISTER.
    Czy zauważasz że to nie to samo?

    Marek