  • Data: 2011-04-08 20:20:24
    Temat: Re: USART w atmega - pytanie
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:innq9l$4mg$1@news.onet.pl...

    > A kto Ci powiedzial, ze FIFO musi byc szeregowe? Traktuj to jako
    > urzadzenie I/O z dwubajtowym FIFO.

    Nie czytacie dokladnie co sie tu pisze.

    Oba te rejestry tworza hybryde FIFO. OK. Ale ja caly czas poruszam
    problem tylko jednego rejestru Transmit Shift Register który rejestrem
    FIFO nie jest. Jest zwyklym rejestrem przesuwnym. Dopiero polaczony z
    rejestrem UDR linia 8 bitowa tworza razem hubryde FIFO.

    Rejestr Transmit Shift Register nawet nie miesci dwóch bajtów bo to
    rejestr 8 bitowy jest. Przesuwny ale nie FIFO.

    Marek