  • Data: 2009-07-12 19:41:07
    Temat: Re: USA vs Japonia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gnił w porcie bo dowództwo niemieckie nie miało koncepcji co zrobić z
    > Tirpitzem. A dopóki był sprawny stanowił chociaż teoretyczne
    > niebezpieczeństwo dla żeglugi i wiązał znaczne siły Home Fleet.

    Gnił bo niemiecka koncepcja samotnie polujacych Wilkow na Atlantyku upadła.

    > Możesz go nawet nazwać bananem, ale co byś nie zrobił i jak się nie zwijał,
    > dalej pozostanie pancernikiem. Z genezy, z oficjalnej klasyfikacji
    > Marynarki Wojennej USA, z uzbrojenia głównego i paru innych rzeczy.

    No i sluzyl glownie do odpalania Tomahawkow :) i trzymania czapy
    radarowej. Typowe zadania pancernika w IIWS

    Ale ok w takim kontekscie jest przydatny np do ostrzalu ladu
    "bambusowego kraju bez obrony" oraz jako przewozna wyrzutnia rakiet.

    W kontekscie zastosowan pancernikow w IIws ma sie to nijak.

    I o tym pisałem. Gdyby akurat zadnej IOWY nie bylo nadalby sie rownie
    dobrze tankowiec z wyrzutniami i elektronika rownie przydatny